I aftenens event nævnte Apple ikke noget om det man har kunnet læse på nettet længe - nemlig at Homepod'en nu også understøtter Spotify.
Er der nogen der kan bekræfte dette - evt. fordi man allerede har installeret iOS 14?
Det stod på deres slides som en af de nye funktioner, til WWDC præsentationen.
Jeg tænker der også skal være opdatering til HomePod v. 14 som ikke er udkommet endnu.
Dejligt. Det lyder som om et ikke er en and.
Spændende om det så bliver i aften det virker.
Nå æv - HomePod software version 14 kom så åbenbart ikke sammen med iOS 14.
Derfor stadig ingen Spotify understøttelse.
Er der nogen der har en idé om hvornår den kommer?
Jeg synes ikke rigtig jeg kan Google mig frem til noget om det.
Der er nogle udvalgte der er med på HomePod betalen og den er vidst på v. 14.1 Så måske næste måned når iPhone også udkommer. De kommer sikkert med iOS 14.1
Antoni Nygaard skrev:Der er nogle udvalgte der er med på HomePod betalen og den er vidst på v. 14.1 Så måske næste måned når iPhone også udkommer. De kommer sikkert med iOS 14.1
Eller iOS, iPadOS, tvOS 14.2 og watchOS 7.1 - som pt er i beta.
Og HomePod er også oppe på iOS 14.2 beta
Jeg skal da lige love for at denne opdatering lader vente på sig.
Er der nogen der ved noget konkret om hvornår Homepod virker ordentligt med Spotify.
Min version er stadig den "gode gamle" ver. 13.4.8.
Jeg tror den kommer når
HomePod Mini udkommer.
Der var dog ingen slides hvor Spotify var med på med understøttelse af nye apps på HomePod.
Ikke for at være lyseslukker. Men selvom HomePod officielt kommer til at understøtte Spotify er det ikke sikker at Spotify har en opdatering klar sådan lige med det samme så de også understøtter iOS 14 for HomePod.
Grunden til at jeg skriver det er, at tvOS 14 officielt understøtter VP9 4K codec så YouTube skulle kunne køre 4K native på Apple TV 4K. Men her hænger YouTube i bræmsen selvom tvOS 14 er klar til det.
Så man må håbe at Spotify ligger klar med en opdatering af deres software med det samme.
Hmm. Jeg håber du har ret, men nej, jeg lagde også mærke til at Spotify ikke var imellem de tjenester de viste i forbindelse med HomePod minien. :-/
HomePod SW 14.1 er blevet frigivet i dag
Rene Larsen skrev:HomePod SW 14.1 er blevet frigivet i dag
Fedest. Den er også kommet til iPhone :)
Ja. Jeg var også oppe at køre da jeg så det, men er det mig, eller understøtter den stadig ikke Spotify???
Jeg kan faktisk ikke rigtig se hvad jeg skal bruge en eneste af ændringerne/forbedringerne til.
Det meste kræver jo alligevel to Homepods.
HomePod Software Version 14.1
Software version 14.1 includes support for HomePod mini and new Siri and Intercom features. This update also includes bug fixes and improvements.
HomePod mini
Siri
Intercom
Other improvements and fixes
Så skulle homepod 14.1 være klar til jer.