Blot en lille bulletin i sommerheden
Først tak til alle, der over det sidste halvandet år har kastet en mønt i Macnyt-donation - det er værdsat.
Målet blev desværre ikke nået så i stedet fandt jeg en brugt Mac Mini 2018-model som kunne erhverves for den sum der lå på kistebunden. Denne server er nye installeret og alt (håber jeg) er konfigureret.
Således kører Macnyt nu på hurtigere og mere moderne isenkram end hvad der har været tilfælde i cirka 7 år.
Jeg håber, at det gør en forskel fsa. hastighed og stabilitet og ikke mindst en lidt mere moderne platform Iftars sikkerhed og så videre.
Hvem sagde 32 grader udenfor (i skyggen)?
Note: Macnyt har kørt på den platform siden (cirka) 08-08-2020 @ 14.00
/PP
Puh, de sider loader hurtigt nu. Der er virkelig fart på. Godt gået!
Som Tonny skriver, det fiser bare derudaf lige nu, ja godt gået!
Alle hår i min parfumerede paryk blæses nu vandret bagud under besøg på Macnyt. Tusind tak for det, PP!
For det er jo sådan, at jo ældre man bliver, jo mindre skal der til, før man i frustration over langsomme load-tider indleder en højrøstet monolog med ens Mac-skærm Ikke fordi Macnyt var specielt langsomt før denne legendariske lørdag eftermiddag, men dette tiltag giver jo os jo fornemmelsen af at sidde i en åben Audi Cabriolet på den tyske autostrada.