Det kunne nu være rart om denne lampagne så dagens lys i Danmark ("Back to School med gratis iPods") men det ser ud til at det er USA der alene får gavn af den.
Mon ikke de bare er lidt bagud i DK? De plejer jo altid at matche det amerikanske tilbud.
Det bliver dejligt at høre hvis det bliver en realitet, for jeg skal have den nye ≈30” iMac og iphone 12 Pro max i julegave/fødselsdagsgave. Og datteren skal have en ny/refurbished Rose Gold MacBook Air jule/fødselsdagsgave. Så må vi håbe at det tilbud er pr maskine, for ellers skal jeg handle to-tre gange kan jeg se.
Nogen der har nogen insites om hvornår det bliver lanceret i dk? Jeg står akut og mangler en macbook air og havde troet at jeg skulle bestille i dag..
Men det vil jo være sindsygt;)
Nogen der har nogen insites om hvornår det bliver lanceret i dk? Jeg står akut og mangler en macbook air og havde troet at jeg skulle bestille i dag..
Men det vil jo være sindsygt;)
De plejer først at annoncere det i juli, så vidt jeg husker.
Det burde da være muligt, at købe maskinerne et andet sted end hos Apple, og så spare de penge som AirPods koster?
Apple tager F.eks 8999 for en MacBook Air, samme model kan købes 700 billigere hos Power. Et par AirPods koster 1079 hos Power, så det går næsten lige op jo?😅
Fejl.....
Power giver ikke studierabat og vil gerne opgradere til i5 processor:)
rasmus østrøm skrev:Power giver ikke studierabat og vil gerne opgradere til i5 processor:)
Hold lige vejret en uges, for WWDC20 er lige om hjørnet (22. - 26. juni), og det kan jo være, at der bliver annonceret ny hardware, som opfylder alle dine ønsker, eller som sænker prisen på eksisterende hardware, som du kan "leve med".
Usandsynligt eftersom Macbook Air blev opdateret for 3 måneder siden, og det er en udviklermesse..
Det eneste interessante kunne være at de nok annoncerer ARM skiftet i 2021, hvilket man jo kan tage med i sine overvejelser for fremtiden.
Så blev det også lanceret i Danmark.