Hehe shit det er da alt alt for nemt at bruge penge nu, prøvede lige at betale med apple pay på nettet, der var et ikon under varen med apple pay, jeg trykkede, lagde finger på knappen og wupti så var der betalt og de havde alle informationer om adresse og det. Hehe vildt lækker løsning.
Jep det virker super godt. 😀
Pjock skrev:Hehe shit det er da alt alt for nemt at bruge penge nu, prøvede lige at betale med apple pay på nettet, der var et ikon under varen med apple pay, jeg trykkede, lagde finger på knappen og wupti så var der betalt og de havde alle informationer om adresse og det. Hehe vildt lækker løsning.
Finger på knappen?
Var det på kronen på et Apple Watch eller på Home-knappen på en iPhone?
Hvis iPhone, var det så dit lagrede fingeraftryk, som godkendte transaktionen?
Hvis fingeraftryk ,vil det så egentlig også virke med ansigtsgenkendelse?
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
Tonny Freimanis skrev:Pjock skrev:Hehe shit det er da alt alt for nemt at bruge penge nu, prøvede lige at betale med apple pay på nettet, der var et ikon under varen med apple pay, jeg trykkede, lagde finger på knappen og wupti så var der betalt og de havde alle informationer om adresse og det. Hehe vildt lækker løsning.
Finger på knappen?
Var det på kronen på et Apple Watch eller på Home-knappen på en iPhone?
Hvis iPhone, var det så dit lagrede fingeraftryk, som godkendte transaktionen?
Du kan også sætte ApplePay op på din Mac, og så dér bare holde fingeren på "knappen" (Touch ID)
Tonny Freimanis skrev:Pjock skrev:Hehe shit det er da alt alt for nemt at bruge penge nu, prøvede lige at betale med apple pay på nettet, der var et ikon under varen med apple pay, jeg trykkede, lagde finger på knappen og wupti så var der betalt og de havde alle informationer om adresse og det. Hehe vildt lækker løsning.
Samson
Jeps det har home knappen på min ipad. Det var virkelig nemt og kan godt gå hen og blive dyrt haha men virkelig fedt at alle informationer er lagt så de bare bliver sendt sammen med fingeraftrykket. Apple er bare gode til det der crap. :)
OK, takker alle for jeres svar.