Endelig!
"Hej Siri, sluk for regnen."
David Munch skrev:"Hej Siri, sluk for regnen."
I wish
Desværre er det kun inde- og udemodulet der for nuværende understøttes af HomeKit. Regn- og vindmåleren kan (endnu) ikke bruges sammen med HomeKit. Man har lov, at håbe, at det engang i fremtiden kommer med på listen...
Tak for info. Det skal prøves når jeg kommer hjem.
Læg mærke det kun er Hardware version V3 der understøtter Homekit.
Mikkel Guldberg skrev:Tak for info. Det skal prøves når jeg kommer hjem.
Jep! Jeg har endnu ikke tjekket om det er udrullet i DK, da jeg endnu ikke har været hjemme. De tager vist et land eller en region ad gangen
Mikkel Guldberg skrev:Tak for info. Det skal prøves når jeg kommer hjem.
Typisk når man kun har v2
Samson
David Munch skrev:"Hej Siri, sluk for regnen."
Hørt!
Passer langhåret schæfer i øjeblikket. Har tre håndklæder kørende på skift for blot at holde ham nogenlunde tør og ren, når vi har gået tur. Alligevel ligner gulvene noget fra en efterårsmanøvre. :-D
Endelig! En måneds tid efter de annoncerede det, er det så udrullet i DK. Installeringen gik smertefrit, ihverfald her i det sønderjyske. Jeg har ikke rigtigt fået det testet af endnu, har dog spurgt Siri på HomePod om "Carbon Dioxide level" i stuen hvortil hun svarede at det var på et "dangerous high level'
Du kan hente det ind i HomeKit via Homebridge på en Raspberry PI - det har jeg gjort :-)
Søren F. Sørensen skrev:David Munch skrev:"Hej Siri, sluk for regnen."
I wish
Desværre er det kun inde- og udemodulet der for nuværende understøttes af HomeKit. Regn- og vindmåleren kan (endnu) ikke bruges sammen med HomeKit. Man har lov, at håbe, at det engang i fremtiden kommer med på listen...
"Hej Siri, sluk for børnene?"