Nu kan man i oversigterne på forum se, hvor mange indlæg man selv har skrevet i en tråd.
Fedt 👍🏼
Spændende tiltag…
Jeg syntes det er endnu bedre at der tydeligt i oversigten er angivet hvilken kategori der er postet i
👍
PallMei skrev:Jeg syntes det er endnu bedre at der tydeligt i oversigten er angivet hvilken kategori der er postet i
👍
Og lige præcis den funktion har eksisteret i flere år. Og er ganske enig i, at det er en prioriteret funktion. Håber også at du kan lide den nye.
PowerPalle skrev:PallMei skrev:Jeg syntes det er endnu bedre at der tydeligt i oversigten er angivet hvilken kategori der er postet i
👍
Og lige præcis den funktion har eksisteret i flere år. Og er ganske enig i, at det er en prioriteret funktion. Håber også at du kan lide den nye.
Ok. Men det er tydeligt nu. Kan også lide den nye. :-)
PallMei skrev:PowerPalle skrev:PallMei skrev:Jeg syntes det er endnu bedre at der tydeligt i oversigten er angivet hvilken kategori der er postet i
👍
Men angivelsen af kategori er ikke ændret på nogen måde. Men jeg er da glad for at du har fået bedre øje på den nu
PowerPalle skrev:PallMei skrev:PowerPalle skrev:PallMei skrev:Jeg syntes det er endnu bedre at der tydeligt i oversigten er angivet hvilken kategori der er postet i
👍
Men angivelsen af kategori er ikke ændret på nogen måde. Men jeg er da glad for at du har fået bedre øje på den nu
Men nu vi er ved forbedringer, så har macrumors en dejlig funktion hvor du genoptager en tråd hvor du sidst forlod den. Da det virker på tværs af browsere, må det næsten være gemt på brugerprofilen. Er godt klar over, at det nok er en større opgave og dog, du har allerede lavet urls på post niveau 😊.