Jeg hører en del musik jeg spiller via min express. Det har altid fungerer fint. Jeg bruger musik eller andre sreamingstjenester fx spotify. Hvis jeg er gået ud af de apps og fx ind i andre har den fortsat med at spille, eller/og hvis skærmen låste sig.
Nu efter sidste opdatering stopper musikken når jeg går ind i en anden app, eller skærmen låser sig. Virkelig irriterende. Hvis jeg slår skærmlås fra stopper musikken ikke.
Hvordan ændrer jeg det tilbage? Har en 6s
Håber I kan hjælpe.
Du bruger vel ikke YouSee Musik, vel?
Spotify virker fint her, men YouSee Musik stopper øjeblikkeligt hvis jeg bruger AirPlay 2. AirPlay "1" virkede (og virker) fint, men det skal ikke undre mig om det er YouSee der ikke just er vakse ved havelågen og har fejlimplementeret et eller andet (eller slet og ret ikke opdateret app'en til at understøtte AirPlay 2...
Jeg har også en 6s'er, men indtil jeg hører andet, skyder jeg skylden på YouSee :-)
Det er mest telmore music der virker dårligt.
Er der ikke en funktion der tilladder apps at køre på låst eller ikke aktiv skærm?
Martin Lund skrev:Det er mest telmore music der virker dårligt.
Det er vist det samme. Yousee ejer Telmore, så app'en er nok samme som Yousee Musik, bare med Telmore branding.
Det kan være. Håber på en snarlig ny opdatering