der blev vi taget i røveren
Apple kan overraske
Tak for tippet. Er installeret, men hvad betyder:
although the iOS version remains letterboxed on iPhone X
(Tekst fra artiklen)
VH
Det betyder appen ikke er optimeret til iPhone X's skærm og derfor har sorte kasser i siden.
Er blevet nød til at nedgraderer til 7.6.9( seneste AirPlay1 version), da min forstærker åbentbart ikke kan håndtere Airplay2.
Så min konklusion er, at Airplay2 ikke er bagud kompatibel.
VH
Peterdyr skrev:Er blevet nød til at nedgraderer til 7.6.9( seneste AirPlay1 version), da min forstærker åbentbart ikke kan håndtere Airplay2.
Så min konklusion er, at Airplay2 ikke er bagud kompatibel.
VH
sagt med andre ord, hvis det udstyr du kobler til din Express ikke understøtter Airplay2, så opgrader ikke.
hvordan kobler du det sammen? er det ikke bare en analog jack forbindelse ud af din express ?
jeg tror du blander tingende forkert sammen, det burde overhovedet ikke ha noget med din forstærker at gøre.
det skal sættes sammen således : expres > forstærker (input evt toslink spdif ) > højtalere.
altså det skal være en indgang i forstærkeren. ikke en udgang.
Efter opgradering til version 7.8(Airplay2), kom der ikke lyd ud fra mit anlæg. Efter nedgradering til AirPlay1, var der hul igennem igen. Derfor min konklusion. Hvad er Jeres erfaring, virker det hos Jer, efter opgradering til Airplay2?.
VH
Det var sikkert en Fejl 40. Prøv at opgradere igen. Expressen har et analogt output, så der er intet i din forstærker som kan påvirkes.
SÅ virker det med Airplay2, tak for hjælpen og undskyld ulejligheden.
VH