Har du allerede et middel-abonnement hos 3 (eller er du villig til at skifte), er iPhone SE 32GB netop nu sat til 990,- ved tegning af ny bindingsperiode:
https://www.3.dk/mobiler-tablets/mobiler/apple/iphone-se
Kommer man fra billigere et andet sted, er der selvfølgelig ikke så meget at spare. Men for mit vedkommende var det en god undskyldning til at sælge min 5S'er og få en lidt nyere for ganske lidt ekstra håndører på mit eksisterende abonnemnet...
Har intet med 3 at gøre andet end at de får min telefon til at ringe :-)
PS: det løber til 30/7...
Tror de har problemer på deres site, det virker ikke fra iPad ,,,,,!!!
Virker heller ikke på iPhone
Men jeg skal da lige ringe og høre hvad samtlige udgifter løber op i pr mdr
Den koster knap 2000kr for 6 mdr i alt wed abonnement
Ja, prisen er under forudsætning af at man beholder/tegner et abonnement til 150kr/måned (6x150=900kr oven i de 990 -plus noget oprettelse, samlet 1990,-).
Med et abonnement på 130kr/måned (det jeg havde) skulle man give 38kr/måned oveni (og det kan jo ikke betale sig), så jeg har skiftet opad indtil de 6 måneder er gået...
Men hvis man har et abonnement og er glad for 3, kan man jo købe telefonen og sælge den igen 4 minutter efter. Det kan man jo også med lethed tjene 1000,- kr. selvom man har en nyere/større telefon allerede...
Tak for tippet... Så er der bestilt sådan en pink bandit til datteren...
Og hvilket cover skal man så købe??
Nogle bud?
Ville helt klart købe Apples originale læder cover. Har aelv 2 og syntes det er det eneste der dur.
| Ville helt klart købe Apples originale læder cover. Har aelv 2 og syntes det er det eneste der dur. |
Ditto.
Også Apples læderetui herfra. Har nu haft mit siden september 2014 og det er stadig pænt at se på:-)