Hvor kan man købe usb stick med jackstik. Vil gerne have muligheden for at sætte min hovedtelefon direkte til USB-sticken. Noget ala iPod Shuffle, men bare meget billigere?
Det var noget af det første jeg gjorde, men det fik jeg ikke meget ud af.
Det jeg gerne ville have er en meget billig udgave af en iPod Shuffle som man også kan bruge som en USB stick, hvor man kan sætte en hovedtelefon til. Min kammerat har 2 som han købte på et loppemarked for 50 kr. stk.
"Det er en usb stick med mp3 afspiller jeg søger efter. Det er så ligetil at jeg simpelhen ikke fatter at jeg ikke selv kunne komme i tanke om det."
- Den regnede jeg efterhånden ud. Se mit link. Det er en sjov "old school" dims, du er ude efter. Bare lidt nysgerrig... hvad skal du mon bruge den til.. hvor og hvorfor?
Rasmus Lauritsen skrev: det du søger er en usb stick med mp3 afspiller i ?
Nej. Han søger en adapter.
Altså ikke en adapter, men en mp3 afspiller.
Godt klaret at du kan gentage hvad han skriver.
det var dig der rettede på mig og skrev adapter, og tænker ikke der findes sådan en, iså fald så kan jeg ikke forestille mig hvordan den ser ud, vil du linke til en, for jeg vil virkelig gerne vide hvad det er?
dog ser det ud til at trådstarter fik flere ord på hvad han søgte efter mit spørgsmål.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Den regnede jeg efterhånden ud. Se mit link. Det er en sjov "old school" dims, du er ude efter. Bare lidt nysgerrig... hvad skal du mon bruge den til.. hvor og hvorfor?
Nu er det min kammerat der gerne vil købe en, som han kan koble til i hans bil, så han kan hører musik.
Men den skal også bruges så han engang imellem bare kan gå rundt med den med hovedtelefon sat til.
Ved godt at smartphones kan det samme, men det er han ikke så meget inde i.