MacWin skrev: Nej ok. Det er jo forskelligt hvordan man opfatter det, men jeg synes jo stadigvæk at det er lidt underligt at de har skrevet denne tekst så:
Hvis du vil indstille dine AirPods med en enhed, der ikke er fra Apple, eller en enhed, der ikke er logget ind på din iCloud-konto, skal du følge denne fremgangsmåde ...
Enig i at det kan tolkes forskelligt.
Enheder der "ikke er fra Apple" kan jeg ikke udtale mig om. Der findes sikkert også en liste over fuldt ud kompatible Android enheden Men for så vidt gælder Apples egne enheder tør Apple KUN garanterer fuld brugeroplevelse for Èn iPod. Nemlig den nyeste (sidste?) iPod Touch.
At du så rent faktisk KAN tvinge en halvflad funktionalitet ud af et ældre Apple produkt er blot at betragte som en bonus.
Forresten er jeg ovenud begejstret for mine Airpods. Efter at have været lidt lunken på Apples nyheder i en periode, har jeg med Airpods genfundet oplevelsen af et virkelig gennemtænkt og næsten futuristisk produkt.
Der er noget magisk ved at putte en næsten usynlig enhed i ens øre, klappe let på den med en finger hvorefter en podcast klokkeklart begynder at afspille uden at man aner hvor i husets man har lagt sin telefon.
Et telefonopkald tages på samme måde og når man hverken har taget en telefon op af sin lomme eller har en kildende ledning ned langs halsen følelses det næsten som om opkaldet teleportere sig ud af den blå luft.
Det er teknologi man ikke bemærker når det er bedst og ren Apple magi på den gode gamle Steve Jobs manÈr.