Jeg spiller aldrig på min iPhone 6, men jeg har en 10 timers flyvetur på søndag, og tænkte jeg ville spørge herinde, hvilke spil folk bruger til at dræbe lidt tid. Spillet skal virke offline :)
På en så lang flyvetur er du forhåbentligt med et så moderne fly, at der er en personlig skærm indbygget i sæderyggen foran. Specielt de nye Dreamliners er vidunderlige i den retning, ikke kun i kvalitet, men også mht. mangfoldigt indhold, som kan vælges og bruges individuelt på skærmen. Man kan endda bestille mad og snacks via skærmen, som leveres straks i 30.000 fods højde
Prøv at checke hos dit flyselskab, hvordan skærmsituationen er i flyet. En iPhone 6-skærm er lidt lille for en 10 timers flyvetur
Yes yes det er en Dreamliner. Men sidst jeg rejste med den havde jeg set nærmest alt hvad de tilbød. Man kan selvfølgelig se det igen, men det kunne jo være der lige var en spil der kunne stjæle 3-4 timer
Stig Storm skrev: På en så lang flyvetur er du forhåbentligt med et så moderne fly, at der er en personlig skærm indbygget i sæderyggen foran. Specielt de nye Dreamliners er vidunderlige i den retning, ikke kun i kvalitet, men også mht. mangfoldigt indhold, som kan vælges og bruges individuelt på skærmen.
Jeg er næsten lige kommet hjem fra New Zealand, og jeg garanterer dig for at man gerne vil have noget andet at lave end at kigge på den skærm når man skal flyve langt.. Man er godt nok død i hovedet efter sådan 30 timers rejse uden ordentlig søvn.. Men jo, jeg fik da kværnet en 5 film af på både ud- og hjemrejsen.
Helt enig Men så er det måske en god idÈ at flytte opmærksomheden enten over på skyer & landskab udenfor - forudsat man har vinduesplads og dagslys, naturligvis - af hvilken grund jeg ALTID sørger for det. Elsker at hænge ud af vinduet og kigge på isformationer dybt nede på Grønland eller skymønstre over Alperne. Naturens mønstre virker belivende at betragte, skulle jeg hilse og sige. Ellers kan man jo læse en bog, for den ene skærm kan da være lige så trættende som den anden.
Eller hvad med en flirt med en medpassager? Man ved aldrig, hvad den slags møder kan afstedkomme
Christian Bjerg skrev: Yes yes det er en Dreamliner. Men sidst jeg rejste med den havde jeg set nærmest alt hvad de tilbød. Man kan selvfølgelig se det igen, men det kunne jo være der lige var en spil der kunne stjæle 3-4 timer
Så stiller sagen sig jo noget anderledes Jeg selv sad og spillede en del skak på skærmen foran, sidst jeg fløj Dreamliner, en udemærket fornøjelse. Det drejer sig jo om at kunne variere undervejs i en sådan bette superdåse
Du og dine ligesinde en SKAMPLETTER og PLATUGLER for dette forum.
Webmaster kan du ikke venligt bidrage til at disse mange "hjernedøde" mennesker udelukkes fra dette forum, sådan at det bidrager til et indholdsrigt og berigende forum,
Christian Bjerg skrev: Jeg spiller aldrig på min iPhone 6, men jeg har en 10 timers flyvetur på søndag, og tænkte jeg ville spørge herinde, hvilke spil folk bruger til at dræbe lidt tid. Spillet skal virke offline :)
∆rgeligt at det skal være offline, ellers denne tråd
Christian Bjerg skrev: Jeg spiller aldrig på min iPhone 6, men jeg har en 10 timers flyvetur på søndag, og tænkte jeg ville spørge herinde, hvilke spil folk bruger til at dræbe lidt tid. Spillet skal virke offline :)
∆rgeligt at det skal være offline, ellers denne tråd
sørenc skrev: vassing Du og dine ligesinde en SKAMPLETTER og PLATUGLER for dette forum. Webmaster kan du ikke venligt bidrage til at disse mange "hjernedøde" mennesker udelukkes fra dette forum, sådan at det bidrager til et indholdsrigt og berigende forum, P≈ forhånd tak
Go' tur hjem til Sct. Hans...
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac
sørenc skrev: vassing Du og dine ligesinde en SKAMPLETTER og PLATUGLER for dette forum. Webmaster kan du ikke venligt bidrage til at disse mange "hjernedøde" mennesker udelukkes fra dette forum, sådan at det bidrager til et indholdsrigt og berigende forum, P≈ forhånd tak
Go' tur hjem til Sct. Hans...
DFTR
Oversat: Don't feed the trolls - or you become a troll
MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989
Har kigget på Monument Valley og Threes. Gode bud, som nok skal dræbe et par af timerne. Mange tak. sørenc >> Jeg har stillet spørgsmålet i en underkategori for spil. Kan du ikke komme med et par eksempler på spørgsmål der accepteres i denne kategori?
Two Dots - det er sjovt (men jeg er faktisk ikke helt sikker på, om det kører offline...).
Og ellers 7th Guest. Det er et gammelt, gammelt PC-spil fra lige deromkring, hvor de begyndte at kunne noget med grafik. Det ser håbløst ud i dag, men det er faktisk nogle fine puzzles.
The secret is to bang the rocks together, guys. [link=www.chmohn.dk]chMohn[/link]
Ud over spil, kan du overveje at downloade nogle podcasts - fx radio, du ellers ikke ville få tid til at høre. Eller lydbøger. Det gælder om at være max. 'armeret' til sådan en tur.