Jeg har fået en "gammel" computerskærm, som jeg ville bruge til min gamle macbook, som har en død skærm, og som ekstra køkkenfjernsyn. Vi bruger i forvejen ipads i køkkenet, men kunne godt tænke os lidt større billede. Jeg har en converter fra ipad til vga, og det fungerer helt perfekt med min ipad 2 ios 5.1.1. Men min ipod ios 6 viser kun billede når der kører noget video, og det var egentlig meningen også at kunne bruge den til fjernsyn. Det samme gør sig gældende med min datters iphone Det kan jeg jo så også, men nu bliver jeg nervøs: Jeg bruger også min ipad i undervisning, hvor jeg har brug for, at billedet på skærmen bliver vist hele tiden og ikke kun når der kører en video. Hvis jeg opgraderer til ios 7, forsvinder den funktion så? Det er ret vigtigt for mig at det virker, og jeg kan jo ikke nedgradere efter at have opdateret. Så er det ios det handler om, eller er det ipad<-> ipod/iphone? Venlig hilsen Per Dalskov
Er der ingen der ved noget? - jeg kan godt se det er kluntet formuleret, men det vigtige er: Viser min iPad altid det samme billede (også når jeg ikke kører video) på ekstern skærm og på "sig selv" hvis jeg opgraderer iOs?
Tak for hjælpen - men hvor er det lige at jeg finder den? jeg har kigget indstillingerne igennem flere gange på iPads og iPod, men kan ikke finde det. Jeg ved godt den er på min macbook, men det hjælper lissom ikke rigtigt