Jeg har en kæmpe hovedpine jeg kæmper med, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
Efter jeg skiftede fra iPhone 14 Pro til iPhone 17, så har CarPlay ikke virket i min Ceed. Jeg har prøvet med forskellige kabler, både originale og uoriginale. Jeg har nulstillet telefon, bil, sørger for at Siri er aktiveret. Slettet, parret, slettet, parret, opdateret bil, opdateret iPhone, men intet virker. Prøver jeg i en anden bil fra Mercedes, Vag gruppen, så virker det. Men altså ikke i min egen.
Er der nogle kvalificeret bud? Jeg har rodet med det on/off i et par måneder. Google og chatgpt er også prøvet uden held🤷🏻♂️
Jeg gik fra 12 til 17 og carplay virkede med det samme i Mustang Mach E
Søg på Google: 'iPhone 17 carplay issues' så er der masser af forslag.
Tak, men Google er afprøvet og intet har virket.
Mon ikke du skal have haft i Kia så når det virker i andre biler, så er det i hverfald ikke mobilens skyld. Måske de kan opdatere bilen eller nulstille den på en eller anden måde.
Pjock skrev:Mon ikke du skal have haft i Kia så når det virker i andre biler, så er det i hverfald ikke mobilens skyld. Måske de kan opdatere bilen eller nulstille den på en eller anden måde.
Jeg har haft fat i Kia, og de mener at deres seneste opdateringen til bilen skulle have løst eventuelle problemer med CarPlay. Bare ikke hos mig, åbenbart😂