Hej,
Jeg bøvler med at få min outlook.com mail fuldt ud synkroniseret, med mail-programmet(macos).
Den henter fint nye mails og enkelte undermapper, men ikke dem allesammen?
Nogen der har et forslag, så den synkroniserer alle mapper - gemte, som nye?
Tak.
Det lader til at Apple har fjernet muligheden for vælge hvilke mapper der skal abonneres/synkroniseres og i stedet burde synkronisere dem alle.
Du kunne evt. prøve at genopbygge (postkasse menuen) den og se om det løser et evt. problem.
Tak for svar.
Har du en fremgangsmåde?
Pft.
Superrs82 skrev:Tak for svar.
Har du en fremgangsmåde?
Pft.
Genopbyg er sidste menupunkt i Menu>Postkasse
Det har jeg prøvet - uden resultat. Er der andre muligheder?
På både ipad og iphone synkroniserer fint med samme mail-konto.
Tak.
Superrs82 skrev:Det har jeg prøvet - uden resultat. Er der andre muligheder?
På både ipad og iphone synkroniserer fint med samme mail-konto.
Tak.
Du kan hente Outlook. Den er blevet gratis, hvis du acceptere reklamer.