Er der nogen der har erfaringer med hvordan ANC virker på de nye AirPod 4 med Aktiv støjreduktion? vor god er ANC?
Kan ikke svare på hvordan 4 virker men kan udtale mig om Pro 2.
Pro 2 er nok en smule bedre da de slutter helt tæt i øret via de gummi dimser. Bryder mig ikke om støjreduktion, virker som om man går i en osteklokke, alt virker uvirkelig i min optik. Med andre ord så virker det enormt godt. Jeg mest fan af tilpasset lyd, her kan du selv bestemme hvor meget støj der skal slippe igennem. Glemmer nogle gange jeg har dem i ørene og opdater det først når jeg laver noget der larmer da lyden bliver skruet ned af sig selv. En lidt pudsig/sjov oplevelse. Husker tydeligt første gang jeg støvsugede og tænkte min støvsuger var gået i stykker til jeg to mine AirPods ud og kunne høre den sugede/larmede helt som den skulle.
Havde et par 4 uden ANC men solgte dem da de ikke passede til mine øre og kunne falde ud. Der i mod er Pro klart at fortrække, sidder langt bedre og syntes også lyden er meget bedre. I min optik klart merprisen vær. (Nok en smagssag)
Hej PP
Det er nok meget subjektivt, men du kan lige få mine input
Jeg købte AirPod 4 ANC, da de kom og var meget begejstret også for dem generelt, menogså for ANC delen. Det er jo ikke fordi de holder 100% lyd ude men det at de tager 80-90% af baggrundstøjen, hvilket gør en forskel. Jeg bruger dem også nogle gange også uden lyd blot for at få støjreduktion.
Faktisk var jeg så begejstret, at da Airpod 3 pro kom, synes jeg godt at kunne forsvare at opgradere til disse (troede jeg, og så var jeg fascineret af babelfisk funktionen :-)). Der er ikke tvivl om at Airpod 3 pro har en mere effektiv støjreduktion, men som jeg ser det er det ikke en kæmpe forskel. Tilgengæld synes jeg at støjereduktionen var mere ubehagelig. Lidt svært at forklare, men det er ligesom ens trommehinder er spændt ud, fx giver det en ubehag/smerte når jeg har dem i og jeg smækker min bildør i? Noget af det er blevet bedre med lidt tilvænning. Jeg er dog heller ikke helt fan af hvordan de sidder i ørene (de skal noget længere ind og trykker en smule på øregangen) og Airpod 4 sidder lige så godt fast i mine øre.
Jeg er endt med at behold begge par da jeg har fundet ud af at det er meget praktisk at have to par.
Men skulle købe nyt nu, ville jeg helt klart købe Airpod 4 ANC
Hvis dine overvejelser går på Airpod 4 med eller uden ANC, vil jeg anbefale dig ikke at snyde dig for ANC. Selvom den ikke er 100% effektiv, så er det meget anvendeligt og pengene værd hvis du spørger mig.
- og tak for et godt forum :-)
Mvh
Thure