Hej alle
Det lader til, at macnyt’s nye spil område er taget godt imod. Der foregår en synlig konkurrence om at være på 1. pladsen i både Snake og Tetris.
I dag introduceres det tredje spil “Tower Blocks”. Spillet egner sig godt til både Desktop såvel som Mobil brugere. Og jeg er ikke i tvivl om at der kommer til at være konkurrence om at bygge det højeste tårn.
Snake, Tetris og Tower Blocks er spillene i denne omgang. God fornøjelse og må den bedste vinde.
Er du I tvivl om, hvor du finder spillene, så klik her eller find SPIL i toppen af denne side (den sorte navigationsbjælke).
/PP
Interessant, men simpelt koncept. Det har jeg ikke set før.
Kan du folde din “interessant” lidt ud? Jeg er nysgerrig...
PowerPalle skrev:Kan du folde din “interessant” lidt ud? Jeg er nysgerrig...
Hmmmmmm
Jeg føler presset, men jeg er ikke skubbet ud af top 10 :)
PowerPalle skrev:Hej alle
Det lader til, at macnyt’s nye spil område er taget godt imod. Der foregår en synlig konkurrence om at være på 1. pladsen i både Snake og Tetris.
I dag introduceres det tredje spil “Tower Blocks”. Spillet egner sig godt til både Desktop såvel som Mobil brugere. Og jeg er ikke i tvivl om at der kommer til at være konkurrence om at bygge det højeste tårn.
Snake, Tetris og Tower Blocks er spillene i denne omgang. God fornøjelse og må den bedste vinde.
Er du I tvivl om, hvor du finder spillene, så klik her eller find SPIL i toppen af denne side (den sorte navigationsbjælke).
/PP
Det er super fedt at se, hvor meget liv der er kommet i spilsektionen her på Macnyt – virkelig god idé med Tower Blocks som nyt tiltag! Det giver en sjov afveksling, især fordi det fungerer så godt både på mobil og desktop. Jeg har allerede set nogle imponerende højder på toplisten, så der er vist ingen nem vej til førstepladsen 😄
Når man lige har brug for en mental pause fra intense runder i Tetris eller Tower Blocks, kan det også være sjovt at udfordre sig selv på en anden måde – fx med en god krydsordfinder, hvis man sidder fast i et drilsk krydsord.
Andre herinde der har tips til at mestre balancen i Tower Blocks?