xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
522
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Ny ipod - forslag ønskes.
Kategori: iPad - et fingerpeg (iPad)

526

8
I dag @ 12:37
Kaptajn

Min ipod pro 2017 (tror jeg nok) kører på det sidste med batteriet.
Jeg bruger dentil surfing, youtube, bank og andre lignende dagligdags appbaseret opgaver. Lidt streaming film. Samt til Apple music. Jeg laver ikke rigtig noget redidigering af fotos eller video. Jeg har kun 256 GB harddisk og den er ikke fuld endnu, så det er nok passende til mig. Jeg har den i et hardcover, hvordet aftagelig låg også er tastetur. Det bruges dog ikke så meget. Men vægten håndholdt uden tastetur er 715 gr og den nye må ikke være tungere incl evt bagcover.

Jeg er ikke god til at vurdere, hvad der passende og holde styr på mulighederne, så jeg kan godt bruge lidt input.
venlig hilsen Kent

iPad Pro 2017, imac 27", mbp 2009.
  4
0
  53

526

8
I dag @ 13:08
Kaptajn

Ipad, ikke Ipod. 🫨 Jeg ved ikke hvordan det er sket, men der hvor der står ipod skulle der rettelig have stået ipad. Og nu kan jeg ikke længere redigerer eller slette det oprindelige indlæg. 

5171

521
I dag @ 15:27
Yoda

Hvis den stadig kan, det den skal, er det så ikke bare det letteste oog billigste at få skiftet batteriet?

Det gøres så vidt jeg ved rutinemæssigt også på iPads i diverse repair-shops.

Nej, da

526

8
I dag @ 16:58
Kaptajn

Jo. Måke. Men skærmen er også revnet. Det har den været måske 5 år. Og modellen er snart 10 år, så jeg tænker også på kommende opdateringer. Men jo, den gamle an det jeg skal bruge den til, så det er også en mulighed.

5171

521
I dag @ 17:33
Yoda
Kent Amond Jørgensen skrev:

Jo. Måke. Men skærmen er også revnet. Det har den været måske 5 år. Og modellen er snart 10 år, så jeg tænker også på kommende opdateringer. Men jo, den gamle an det jeg skal bruge den til, så det er også en mulighed.

Jaeh, nyt batteri OG ny skærm plus ti år på bagen, så kan jeg godt forstå, at du hellere vil starte forfra. Hvis du alligevel fik skiftet begge dele, ville det minde om den her:

Det er min bestefars økse. Min far skiftede skaftet, og jeg skiftede hovedet. :0)

Men jeg kan altså ikke hjælpe dig med at vælge den rette iPad, for jeg har aldrig slev brugt sådan en, men alt andet lige må den mindste model moderne iPad kunne klare det, når nu din gamle iPad stadig kan det, den skal, udover at batteriet er ved at klappe sammen.

Nej, da