xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
519
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Er der kommet en konkurrent til MacNyt?
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)

80

5
10. juli 2026 @ 21:06
Novice

Hej ingen,

Hvorfor sker der ikke en hylende fis på MacNyt?

Sidste indlæg er 10 dage gammelt, jeg kan huske, at hjemmeplejen ikke kunne komme til at tage mit blodtryk, fordi der lige var et indlæg på MacNyt jeg måtte læse.

Er dette et symptom på, at der ikke er sket nogen fornyelse indenfor Apple verdenen siden Jobs, hev den første iPhone frem under disken (var der ikke noget med at han havde flere eksemplarer liggende, der kunne vise hver sin skærm, fordi den ikke var færdig udviklet endnu) eller hev en Air frem fra en konvolut?.

Hvornår har Apple sidst fremstillet noget, som man kunne sige “det er sgu et nybrud”?.

Og alligevel vel, flipper folk herinde fuldstændig ud over hvad den nye iPhone 17 kan. Jeg vil vove at påstå at min iPhone 8, kan 90% af det den nyeste iPhone kan, til almindeligt daglig brug.

Så er den manglende aktivitet her på Mac”Nyt”, et udtryk for, at Apple er overhalet af kinesiske produkter ligesom mange andre nyskabelser Indenfor tech?.

BH

”sur pensionist”

1
0
  15

8824

245
10. juli 2026 @ 23:36
Poseidon

Sådan har det da været i mange år efterhånden? Der skrives ikke nyheder på Macnyt mere, og det gør folk ikke kommer herind medmindre de har problemer med deres produkter. Og da de fleste efterhånden udelukkende bruger iOS enheder, så er antallet af problemer minimale.

Og så er fora jo lidt en døende ting. Folk foretrækker reels på Tiktok.

Der var engang en Mac...