xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
516
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Emoji tasten EKSTREMT dårlig?
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

277

18
I dag @ 10:46
Juniormedlem

Hej

Er det bare mig, eller er den emoji-tast (fn-tast) til venstre for Control nede i venstre hjørne bare EKSTREMT dårlig til at få emoji menuen til at reagere i macOS?

Jeg trykker og trykker på den, men det er kun hver 3-4 gang, at den rent faktisk registrerer, at emoji menuen skal poppe op. Derudover, så er det ikke altid, at den så registrerer, at den skal skrive den emoji, som jeg trykker Enter på, men så skal jeg spamme emoji-tasten igen og så kommer emojien.

Det er ligemeget om jeg er i native Apple apps eller om jeg er i fx Firefox. Den reagerer mega dårligt. Nu har jeg prøvet lidt over i Elgiganten også, da det måske kunne være mit tastatur den er gal med, men de er også ekstremt dårlige, samt min kammerats MacBook Pro opfører sig på samme måde.

Nogle her der kan nikke genkende til dette?