Hej
Er det bare mig, eller er den emoji-tast (fn-tast) til venstre for Control nede i venstre hjørne bare EKSTREMT dårlig til at få emoji menuen til at reagere i macOS?
Jeg trykker og trykker på den, men det er kun hver 3-4 gang, at den rent faktisk registrerer, at emoji menuen skal poppe op. Derudover, så er det ikke altid, at den så registrerer, at den skal skrive den emoji, som jeg trykker Enter på, men så skal jeg spamme emoji-tasten igen og så kommer emojien.
Det er ligemeget om jeg er i native Apple apps eller om jeg er i fx Firefox. Den reagerer mega dårligt. Nu har jeg prøvet lidt over i Elgiganten også, da det måske kunne være mit tastatur den er gal med, men de er også ekstremt dårlige, samt min kammerats MacBook Pro opfører sig på samme måde.Nogle her der kan nikke genkende til dette?