xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
515
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Åbne et Findervindue magen til det jeg står i.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

1166

7
I dag @ 20:20
Stormogul

Hvordan åbner jeg nemmest en kopi af det Findervindue  jeg står i?
Uanset hvad jeg gør åbner alle nye vinduer i min hjemmemappe - eller hvad jeg nu har valgt i Finder indstillingerne.
Jeg savner at kunne vælge en mulighed der gør at der åbner et vindue magen til det jeg står i.

4
0
  28

1784

48
I dag @ 21:18
Stormogul

1166

7
I dag @ 21:24
Stormogul

Jeg ved ikke lige om du slettede dit forslag om CMD+N igen, men den genvej åbner bare et nyt vindue i min hjemmemappe - eller hvad jeg nu valgt i Finder indstillingerne. 

3392

515
PallMei (Skribent)
I dag @ 21:29
Virtual Machine

Jeg ved ikke, om der er en genvejstast til det, men hvis du har sti aktiveret (menu->oversigt->Vis sti), så kan du højreklikke på den nuværende mappe i stien og vælge Åbn i ny fane (nyt vindue, hvis du holder alt/option tasten nede).

I øvrigt kan du i finders indstillinger ændre, hvilken mappe nye vinduer skal vise. Men altså stadig et fast valg.

1166

7
I dag @ 21:37
Stormogul
PallMei skrev:

Jeg ved ikke, om der er en genvejstast til det, men hvis du har sti aktiveret (menu->oversigt->Vis sti), så kan du højreklikke på den nuværende mappe i stien og vælge Åbn i ny fane (nyt vindue, hvis du holder alt/option tasten nede).

I øvrigt kan du i finders indstillinger ændre, hvilken mappe nye vinduer skal vise. Men altså stadig et fast valg.

".....så kan du højreklikke på den nuværende mappe i stien og vælge Åbn i ny fane (nyt vindue, hvis du holder alt/option tasten nede)."

Det var lige præcis det jeg efterspurgte.
Perfekt.

Mange tak. :-)