Hej
Jeg har købt en Mac Air, butikken ville gerne sælge en AppleCare.
AppleCare koster 600 kr/år, hvorimod min indboforsikring koster 650 kr/år for en udvidet elektronisk forsikring.
Udfra jeres erfaring, hvad taler for/imod AppleCare eller indboforsikring?
Hvilken browser kan anbefales, gerne en der også findes som app på Iphone så der kan synkroniseres.
Mvh
Finn
Jeg kan ikke hjælpe dig med forsikringsspørgsmålet, udover at din indboforsikring nok kun kan ændres/opsiges een gang årligt. Det er måske det samme med Apple Care, men du må du spørge om i butikken eller se, om du kan finde vilkårene online.
Til gengæld dækker din indboforsikringens udvidede elektronikforsikring vel mere end bare din nye Mac, så det er værd at overveje, om det ikke er den ekstra 50'er værd.
Jeg HAR gode erfaringer med Opera. Det er min foretrukne browser på Mac'en, og selvom jeg bruger Safari på min iPhone, har jeg hørt godt om Opera på iOS.
Men Opera er Chrome-baseret, så hvis du er imod Chrome, skal du lede efter en anden browser.
Jeg ved ikke, om iCab stadig lever, men prøv at lede efter den og se, om den også er lavet til iOS.
Safari er allerede installeret på Apple enheder og fungerer efter min mening langt bedre end alternativerne, den er hurtigere og bruger mindre ressourcer.