xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
513
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Genskabe slettet filer (mapper - TS-mapper, DVD).
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)

557

29
I dag @ 14:52
Kaptajn

Av for en fejl jeg har lavet - helt klart fejl 40.

Jeg har slettet mit arkiv på en ekstern disk med TS-mapper (ca. 150GB), altså ikke mulighed med TM. Kan jeg gendanne den mappe (altså en mappe med navn "TS-mapper") hvori alle TS-mapperne ligger for de enkelte DVDer, vel i alt ca. 35 mapper.

På forhånd tusind tak.
  3
0
  21

557

29
I dag @ 15:00
Kaptajn

Har fundet noget der hedder disk Drill - prøver dette.

5155

517
I dag @ 17:01
Yoda

Ellers prøv DataRescue 6.

Demo'en giver dig et katalog over, hvad der kan genskabes, plus 1 GB redede filer.

Men du skal være indstillet på, at meta-data som fil-navne, datoer for oprettelser og ændringer, GPS-data, o. lign. allerede er væk.

Du får de rå filer tilbage i mapper á 1000 stk, med generiske navne, "movie_001.mov", "movie_002.mov", etc., sorteret efter filtype, f.eks. .mpg eller .mov.

Men det bliver manuelt arbejde at åbne filerne enkeltvis for at se, hvad de indeholder, og så omdøbe dem til noget genkendeligt.

Sådan var det i hvert fald tidligere. Måske kan nyere versioner redde mere meta-data end før, men det må komme an på en prøve.

Held og lykke.

Nej, da

3392

513
PallMei (Skribent)
I dag @ 17:12
Virtual Machine
MichaelCorfitsen skrev:

Av for en fejl jeg har lavet - helt klart fejl 40.

Jeg har slettet mit arkiv på en ekstern disk med TS-mapper (ca. 150GB), altså ikke mulighed med TM. Kan jeg gendanne den mappe (altså en mappe med navn "TS-mapper") hvori alle TS-mapperne ligger for de enkelte DVDer, vel i alt ca. 35 mapper.

På forhånd tusind tak.

Tjek om ikke de ligger i papirkurv, inden du bruger for meget krudt. Vil også mene, at de stadig kan være i timemachine, hvis drevet ikke ekskluderet fra time machine backup.