Det er bare mobile skærme.
Telefoners design var langt mere interessant, før iPhone blev lanceret. Efter iPhone droppede alle andre producenter deres planer og kopierede Apple. Jeg er ærgerlig over, at qwerty-telefonerne forsvandt, og især at Nokia droppede MeeGo til afløsning af Symbian og dermed også den planlagte N950. At de i stedet skiftede til Microsoft så jeg som dødsstødet for dem med det samme, og jeg boykottede dem fra det tidspunkt og skiftede til Android. Først da Iphone fik nok ram (2GB) med 6s skiftede jeg iPhone.
Hvis du ønsker at se iPhones i 3D, kan jeg anbefale at besøge GSMArena.com. Når du sammenligner specifikationerne for to telefoner, kan du vælge "Size-up" for at se dem i 3D og rotere dem frit.
PallMei skrev:Det er bare mobile skærme.
Telefoners design var langt mere interessant, før iPhone blev lanceret. Efter iPhone droppede alle andre producenter deres planer og kopierede Apple. Jeg er ærgerlig over, at qwerty-telefonerne forsvandt, og især at Nokia droppede MeeGo til afløsning af Symbian og dermed også den planlagte N950. At de i stedet skiftede til Microsoft så jeg som dødsstødet for dem med det samme, og jeg boykottede dem fra det tidspunkt og skiftede til Android. Først da Iphone fik nok ram (2GB) med 6s skiftede jeg iPhone.
Hvis du ønsker at se iPhones i 3D, kan jeg anbefale at besøge GSMArena.com. Når du sammenligner specifikationerne for to telefoner, kan du vælge "Size-up" for at se dem i 3D og rotere dem frit.
Ved godt det er Android men savner du tastatur så kig på Titan 2 Elite serien eller Clicks communicator. det er 2 smartphones med tastatur eller kan du købe Clicks tastatur cover så får du fuld tastatur på din iPhone :)
Pjock skrev:PallMei skrev:Det er bare mobile skærme.
Ved godt det er Android men savner du tastatur så kig på Titan 2 Elite serien eller Clicks communicator. det er 2 smartphones med tastatur eller kan du købe Clicks tastatur cover så får du fuld tastatur på din iPhone :)
Jo, men de er garanteret så niche, at de ikke fås med dansk tastatur. Det var den her, jeg fulgte og ventede på i tidernes morgen.
Jeg drømte om en Nokia commicator eller hvad den hed, noget med 9200 serien. Den var så pisse fed dengang og nåede at prøve en inden de blev forældet. Det var virkelig drømme mobilen dengang. Savner tit tiden med de mange forskellige mobiler, Havde i flere år 2 abonnementer kørende så jeg ca hver 3 mdr kunne skifte mobil haha det var en tosset ting men der var bare så mange virkelig underlig og anderledes mobiler, men var mest til Sony Ericsson til sidst.
Pjock skrev:Jeg drømte om en Nokia commicator eller hvad den hed, noget med 9200 serien. Den var så pisse fed dengang og nåede at prøve en inden de blev forældet. Det var virkelig drømme mobilen dengang. Savner tit tiden med de mange forskellige mobiler, Havde i flere år 2 abonnementer kørende så jeg ca hver 3 mdr kunne skifte mobil haha det var en tosset ting men der var bare så mange virkelig underlig og anderledes mobiler, men var mest til Sony Ericsson til sidst.
Ja, men den var en mursten! Selv om jeg havde en række af Nokia's Symbian telefoner, så syntes Ericsson udgave så mere lækker ud. Men selv om jeg ejede en række Ericsson telefoner, så havde jeg aldrig en af deres symbian telefoner. Og når vi snakker design så var T-39 lækker, T-68 havde former og farveskærm. Osv. osv. Der var mange fede designs dengang hvor man diskuterede om man var til Candybar, flip eller slide. 🤩