Hej Macnyt'ere.
Den store forårsoprydning er i gang, og derfor vil jeg af med mine G5 Tower.
Der er een fuldt funktionsdygtig, een som ikke vil boote, samt nogle stumper, bl.a. ventilatorerne, grafikkortet og en 160 GB Dual Boot (Tiger + Leopard) fra en kasseret G5'er, hvor strømforsyningen døde.
Den funktionsdygtige har 4 GB RAM og to 160 GB harddiske, en med Tiger og en med Leopard.
Den defekte kan tænde men vil ikke boote. Den har 1.5 GB RAM og to 160 GB harddiske, en med Tiger og en med Leopard.
Der medfølger ikke kabler eller perifert udstyr. Der er heller ingen original emballage.
Jeg vil ikke sætte en pris i første omgang, da det kan være svært at vurdere så gammelt udstyrs markedsværdi, så jeg modtager gerne bud og forslag til prissætning, hvis de skal videre til DBA.
De kan afhentes på Vestfyn.
Jeg har også en Newton 2100 med uoriginal lader og en hel del software på både disketter og CD. Sælges for højeste bud over 500,- Kr. plus eventuel porto.
Er der nogen herinde, som vil have de to G5'ere gratis?
Ellers må jeg prøve at forære dem væk i DBA og ellers køre dem til skrot.
Men jeg ser da helst, at de bliver i "familien".
Newton'en er i øvrigt stadig til salg. Jeg donerer halvdelen af salgssummen til Macnyt.
Hm. Jeg burde kunne spille Return to castle wolfenstein på en G5`er. Jeg kunne godt blive fristet 😊 jeg savner det spil. min gamle G4 er uden strømforsyning. Hvor i landet? Bor i Himmerland.
Kent Amond Jørgensen skrev:Hm. Jeg burde kunne spille Return to castle wolfenstein på en G5`er. Jeg kunne godt blive fristet 😊 jeg savner det spil. min gamle G4 er uden strømforsyning. Hvor i landet? Bor i Himmerland.
Vestfyn. Det kunne være værre (du slipper i det mindste for broafgifter). Men det er åndsvagt dyrt at sende dem pga. de mange Kg.
Havde jeg haft tiden, så havde jeg gerne taget dem fra dig, men desværre. Jeg har ikke engang tid nok til det nuværende liv. :P
David Munch skrev:Havde jeg haft tiden, så havde jeg gerne taget dem fra dig, men desværre. Jeg har ikke engang tid nok til det nuværende liv. :P
Så sæt farten op, for så går tiden langsommere. Det er en af konsekvenserne af E = mc2. :0)
Ja, ærgeligt. Jeg var på Møn i weekenden. Og jeg desværre har ingen ture over planlagt de næste par måneder.