Hej Macnyt’ere.
Jeg har det problem at når jeg sætter en podsast på når jeg går i seng om aftenen, så stopper den med at afspille før tid. Den stopper efter ca. 10 min uanset om den er sat til: Når episode slutter, eller Fra. Det er temmelig irriterende. Er der nogen der har et bud på om jeg har misset en indstilling eller noget?
Det er i øvrigt virkelig lang tid siden jeg satte mine fødder herinde sidst. Så i må lige have mig undskyldt hvis emnet lige har været vendt.
Hvordan er det forresten man sørger på gamle indlæg herinde? Og ser indlæg under et bestemt emne?
Mvh. Jonas
@Jonas2670.
Jeg kan ikke hjælpe dig med dit podcast-problem, men emnet har ikke været oppe at vende for nylig.
Jeg læser så godt som samtlige tråde, og det er vist første gang nogensinde, at selvstoppende podcasts har været på tale.
Med hensyn til at søge på gamle indlæg, er det min erfaring, at man skal lave sin søgning på selve forum-forsiden for at få et hit. Jeg har i hvert fald haft problemer med søgninger f.eks. inde i den tråd, som jeg har fundet ved en søgning på forum-forsiden, men som ikke gav det ønskede resultat, og så må jeg lukke det vindue og starte forfra med en ny søgning på forumforsiden.
Jeg ved dog ikke, om det gælder alle OS'er og platforme. Hos mig er det i Opera på en Mac med High Sierra, og derfor kan det sagtens være anderledes på nyere hardware og software.
Men søgninger burde altså virke under alle omstændigheder fra forum-forsiden, og så er det blot et spørgsmål om at kombinere sine søgetermer, så der dukker færrest mulige relevante resultater op.