xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
505
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Apple event 4 marts :)
Kategori: Vi taler ordenligt til hinanden (Ordet er frit)

1814

77
17. februar 2026 @ 12:20
Stormogul

Så kom der endnu en Apple event. 

hvad håber i på de lancere og skal i ud og svinge pengepungen så? :)

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.
  8
1
  520

183

25
17. februar 2026 @ 15:28
Novice

Et nyt ATV, ville være på tide :) 

Vel og mærke med en chip der kan køre AI samt fornuftige spil. Her tænker jeg A18 måske Pro. Ville dog helst se en M i den ;)

Ellers så jeg ligeglad, ny Mac, telefon osv. er bare samme suppe med et lille bump i hastighed som vi/de fleste overhovede ikke har brug for eller bemærker i dagligdagen. 

Air M3. ATV 4K Gen2. iPhone 15 Pro. AW Ultra 2. Samsung S90C. SONOS: Arc Ultra - 2x Era 300 - Sub 4.

8817

245
18. februar 2026 @ 07:58
Poseidon

Min datter sidder meget klar med sin første opsparing, til at købe sig en iPad. Hendes bror og hende bruger pt. min gamle iPad Air 2 som børne-iPad, men hendes bror har efterhånden tabt den så mange gange at den ikke giver en specielt god oplevelse mere.

Men jeg var ved at falde ned af stolen da jeg så at et Apple cover til den nuværende iPad koster 750,- - Det er jo helt absurd for hvad det er! Vi vil kigge på alternativer uden æbler på.

Der var engang en Mac...

1814

77
18. februar 2026 @ 14:10
Stormogul
PRW skrev:

Et nyt ATV, ville være på tide :) 

Vel og mærke med en chip der kan køre AI samt fornuftige spil. Her tænker jeg A18 måske Pro. Ville dog helst se en M i den ;)

Ellers så jeg ligeglad, ny Mac, telefon osv. er bare samme suppe med et lille bump i hastighed som vi/de fleste overhovede ikke har brug for eller bemærker i dagligdagen. 

Ja et nyt Apple TV kunne være lækkert. men læste en nyhed nu at de ændre måden lyden Kommer igennem Apple tv’et så man ikke oplever at de første sekunder er uden lyd f.eks eller folk høre skrat og bang lyde når de skifter indhold. 

9to5Mac

det kunne måske være nok for mig til at beholde mit apple tv, når nu rygterne om passthrough ikke ser ud til at holde med et nyt apple tv.

183

25
18. februar 2026 @ 14:55
Novice

Har allerde opdateret mit ATV 4K Gen 2 til tvOS 26,4 (beta), nu ses alt lyd der afspilles fra ATV som Atmos i min SONOS App. 

Ved godt det ikke er Atmos og det en beta men bliver da spændene at se hvad der sker inden for den front. Har ellers ingen problemer med lyd på mit ATV. 

Air M3. ATV 4K Gen2. iPhone 15 Pro. AW Ultra 2. Samsung S90C. SONOS: Arc Ultra - 2x Era 300 - Sub 4.

53

0
18. februar 2026 @ 15:41
Novice

Har du fundet et godt alternativ David - for jeg er i samme båd ???

1814

77
18. februar 2026 @ 15:57
Stormogul
PRW skrev:

Har allerde opdateret mit ATV 4K Gen 2 til tvOS 26,4 (beta), nu ses alt lyd der afspilles fra ATV som Atmos i min SONOS App. 

Ved godt det ikke er Atmos og det en beta men bliver da spændene at se hvad der sker inden for den front. Har ellers ingen problemer med lyd på mit ATV. 

Dolby Atmos fejl visning

det skriver de også her at der er fejl i visningen at Atmos tekst

219

6
18. februar 2026 @ 17:36
Juniormedlem
David Munch skrev:

Min datter sidder meget klar med sin første opsparing, til at købe sig en iPad. Hendes bror og hende bruger pt. min gamle iPad Air 2 som børne-iPad, men hendes bror har efterhånden tabt den så mange gange at den ikke giver en specielt god oplevelse mere.

Men jeg var ved at falde ned af stolen da jeg så at et Apple cover til den nuværende iPad koster 750,- - Det er jo helt absurd for hvad det er! Vi vil kigge på alternativer uden æbler på.Hej...

Hej..
Jeg har fået et original cover i overskud, farve sort...
Det er din for 200 kr. og jeg betaler forsendelsen...

Mvh Jens...

8817

245
20. februar 2026 @ 22:17
Poseidon
Bunch skrev:
David Munch skrev:

Men jeg var ved at falde ned af stolen da jeg så at et Apple cover til den nuværende iPad koster 750,- - Det er jo helt absurd for hvad det er! Vi vil kigge på alternativer uden æbler på.Hej...

Hej..
Jeg har fået et original cover i overskud, farve sort...
Det er din for 200 kr. og jeg betaler forsendelsen...

Mvh Jens...

Tak for tilbuddet, men de er ikke kompatible.

Der var engang en Mac...