Vil bare lige dele lidt erfaring med jer herinde.
jeg købte en iPad pro 13” for en lille mdr siden, ikke fordi jeg havde brug for en men forbi lysten var der til at prøve en ipad igen, nå men købte ikke noget cover til så brugte den bare som en pade til diverse ting. Nå men efter min USA tur, slog jeg hovedet i bordet og tog i elgiganten og brugte 3100kr på et Apple tastatur cover, og hold nu op det er alle pengene værd, det er sygt lækkert og gir iPaden det liv, den aldrig ville have fået uden. Bruger den mere nu end min Macbook Air M4 selvom den egentlig opfylder alle mine krav for hvad jeg bruger en computer til. Så kan godt være 3100kr oven i en iPad Pro’s pris ender med at være en dyr kombi, så er det også sygt lækkert. Har et billige kina tastatur cover på min arbejds ipad som er den billige ipad og det bruger jeg aldrig i forbindelse med iPaden på jobbet men Apples tastaur er en verden til forskel, så har du en iPade og tøver med at ofre penge på en originalt tastatur cover, så do it. :)
Det virker godt nok også lækkert ude i butikkerne. Jeg er virkelig også fristet, men synes godt nok prisen er stukket helt af. Jeg synes det er vanvittigt at den koster mere med tastatur end en MacBook Air. Især når man stadig skal køre på iPadOS. Men til gengæld kan den noget andet og virker lidt mere nem og fleksibel at mere rundt og bruge til forskellige ting. hvis de ændrer OS på den, så den kan køre normale MacBook- programmer, så kommer jeg nok også med på vognen igen.
Vandermoses skrev:Det virker godt nok også lækkert ude i butikkerne. Jeg er virkelig også fristet, men synes godt nok prisen er stukket helt af. Jeg synes det er vanvittigt at den koster mere med tastatur end en MacBook Air. Især når man stadig skal køre på iPadOS. Men til gengæld kan den noget andet og virker lidt mere nem og fleksibel at mere rundt og bruge til forskellige ting. hvis de ændrer OS på den, så den kan køre normale MacBook- programmer, så kommer jeg nok også med på vognen igen.
Så er det da bedre at vente på den stærkt rygtede lavpris MacBook baseret på en A18 eller A19 CPU i stedet for en M-CPU. Den forventes at køre macOS, dog måske kun med adgang til software via AppStore, og til en rygtet pris i USA på $499,-. Det svarer til 3.150,- Kr. plus Moms herhjemme, altså ca. 3.999,- Kr. Den rygtes også at kunne køre monster-længe på en opladning.
Med andre ord: En hel Mac til prisen for et iPad-tastatur plus Moms.