xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
492
203
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
iPhone Fold yay or nay?
Kategori: iPhone - ya’ know it (iPhone)

1814

75
I dag @ 20:29
Stormogul

Hva så folkens. Rygter om en iPhone Fold i 2026 tager kraftigt til.

Er det noget i ser frem til eller er fold ikke for jer?

Jeg skal helt sikkert have en hvis prisen ikke overstiger 20.000kr er ikke villig til at give Vision Pro penge for en mobil. 

Iphone 16 pro. Macbook Air 13" M4. Apple Watch Ultra.
  1
0
  15

5101

510
I dag @ 21:15
Yoda

Næppe. Jeg foretrækker modeller som 12 Mini og 13 Mini, men jeg bruger heller ikke en smartosmobilos som de fleste andre, som sidder med snuden nede i den hele tiden.

Min telefon er til telefoni, SMS, modem, kamera, foroalbum, e-ID, e-betaling, og lejlighedsvis til navigation, Det er vist sådan cirka det. Resten foregår på min MBP.

Man kan naturligvis argumentere for stor en skærm ved navigation, men jeg kan nemt se, hvad der foregår på mine Mini'er, så jeg har ingen trang til noget større.

Hvis iFoldPhone klappet sammen er på størrelse med f. eks. en almindelig iPhone 17, bliver det et "Nej tak" herfra, og jeg frygter lidt den dag, hvor 13 Mini er forældet, så jeg er nødt til at købe en større en, med mindre Apple i mellemtiden besinder sig og krymper nogle af modellerne igen.

Nej, da