iPhone 12 mini iOS 18.7.2. Min iPhone kan køre iOS 26.2, men er der nogen grund til opdatering når den, som nu, fuldt ud opfylder mit behov i brug. Jeg synes, at til mit daglige brug giver opdateringer med "store spring" ofte så meget nyt jeg skal til at vende mig til, uden at jeg vinder noget. Men på den anden side - sikkerhedsmæssigt bør jeg være opdateret.
Hej
Jeg ville starte med at opdatere til IOS 18.7.3 og så fortsætte med IOS 18 så længe der kommer opdateringer.
Mht IOS 26 er den største forskel det visuelle og så Apple Intelligence og det kan du alligevel ikke bruge med en 12'er
Mvh
Er 18.7.3 en mulighed? Jeg har læst, at Apple opdaterer telefoner, der understøtter 26.2, til 26.2 og kun opgraderer til 18.7.3 på telefoner, der ikke understøtter iOS 26. Men det er måske kun, hvad der sker, hvis man lader den gøre det automatisk 🤔
Når det er sagt, kører 26.2 fint på min 12 Pro.
PallMei skrev:Er 18.7.3 en mulighed? Jeg har læst, at Apple opdaterer telefoner, der understøtter 26.2, til 26.2 og kun opgraderer til 18.7.3 på telefoner, der ikke understøtter iOS 26. Men det er måske kun, hvad der sker, hvis man lader den gøre det automatisk 🤔
Sådan oplever jeg det også - ikke mulighed for iOS 18.7.3, kun iOS 26.2.
Når det er sagt, kører 26.2 fint på min 12 Pro.
Jeg overvejer også at opdatere - derfor spørgsmål om råd/erfaring.
Hej
Det ser ud til at Apple har ændret politik...så iPhones der kan køre IOS 26, får ikke tilbudt 18.7.3
Når det er tilfældet ville jeg selvfølgelig opgradere til 26.2...undskyld for min misinformation.
Mvh
Har også en 12’er. Opdaterer altid når der kommer nyt. 26 er mest det visuelle. Bruger mest som tlf., beskeder og mindre mails. Nå, ja, ikke at forglemme: macnyt.
Det kører fint på en 13 Mini.
Nu har jeg opdateret. Og ja, mest visuelt, og det vænner jeg mig nok til.
Tak for input.