Her i husstanden har vi to iwatch Series 9 (GPS + Celluar) opdateret til version 26.2, med eSIM via Yousee. eSIM har virket, men holdt pludselig op med at virke for 1 1/2 måned siden.
Kontaktede og fik en guide (for dummies), hvor jeg skulle gøre de basale ting vi som udgangspunkt naturligvis har prøvet (check opdatering bla, bla).
Jeg får næsten dagligt sms fra Yousee om de de arbejder på sagen (ved godt det er autogenereret).
Urene viser, under mobilnetværk, TDC ikke i brug (her har jeg kun mulighed for at fjerne abonnement). Den anden mulighed er “Tilføj et nyt abonnement”. Det har vi prøvet på det ene ur, men det gør ingen forskel.
Jeg har googlet “eSIM yousee fejl” og lignende, men får ikke meget andet end et opslag her på siden, fra 2019. Dette undre mig, da der jo burde være mange andre Yousee kunder, der oplever samme problem som mig.
Jeg ville gerne kunne hjælpe Yousee, så de kan få mine eSIM op at køre 😎
Nogen her, med Yousee abonnement, der har, eller har haft samme udfordringer (og har i en løsning). Det er fint med gætværk, men vil sætte pris på primært at høre fra nogen, der har oplevet det jeg oplever og naturligvis gerne om der er en løsning (ud over at skifte udbyder).
Godt nytår
har du prøvet et slette dit eSIM, og så installere det igen ??