xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
489
203
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
eSIM via Yousee
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)

46

11
08. januar 2026 @ 14:35
Let øvet

Her i husstanden har vi to iwatch Series 9 (GPS + Celluar) opdateret til version 26.2, med eSIM via Yousee. eSIM har virket, men holdt pludselig op med at virke for 1 1/2 måned siden.

Kontaktede og fik en guide (for dummies), hvor jeg skulle gøre de basale ting vi som udgangspunkt naturligvis har prøvet (check opdatering bla, bla).

Jeg får næsten dagligt sms fra Yousee om de de arbejder på sagen (ved godt det er autogenereret).

Urene viser, under mobilnetværk, TDC ikke i brug (her har jeg kun mulighed for at fjerne abonnement). Den anden mulighed er “Tilføj et nyt abonnement”. Det har vi prøvet på det ene ur, men det gør ingen forskel.

Jeg har googlet “eSIM yousee fejl” og lignende, men får ikke meget andet end et opslag her på siden, fra 2019. Dette undre mig, da der jo burde være mange andre Yousee kunder, der oplever samme problem som mig.

Jeg ville gerne kunne hjælpe Yousee, så de kan få mine eSIM op at køre 😎

Nogen her, med Yousee abonnement, der har, eller har haft samme udfordringer (og har i en løsning). Det er fint med gætværk, men vil sætte pris på primært at høre fra nogen, der har oplevet det jeg oplever og naturligvis gerne om der er en løsning (ud over at skifte udbyder).

Godt nytår

Mac er bare en Pc med et æble
  1
0
  61

2227

52
I dag @ 10:23
ASCII jonglør

har du prøvet et slette dit eSIM, og så installere det igen ??