Hej
Jeg har tre HomePod Minis der hjemme og kunne godt tænke mig, at spice dem op med en HomePod 2. gen. Men hvad er jeres ærlige mening om dem? Kan se, at de kan købes for en 16-17 hundrede via de der "refurb" sider, som jeg tænker mig at benytte mig af.
Er de okay, eller er det noget overpriced Apple gimmick?
Over-priced Apple gimmick. Du kan få lige så god lyd andre steder, til den halve pris, og Siri er ikke meget værd.
SOC'en er også for begrænset til at en fremtidig opdatering vil gøreden magisk at bruge. Hvis du virkelig vil have en Homepod, så vent på de opdaterer den med en SOC som kan køre lokal AI for Siri, og har nyeste WIFI, så streaming er mere solid.
Det er super. Tak for svar. Det anede mig, at den var overpriced, men det er jo bare typisk Apple. Kan man få en trådløs Bluetooth højttaler i dag, som stadig kan kobles til Apple Home men som ikke er en HomePod? Det tvivler jeg lidt på :/ men så må jeg vurdere om jeg vil undvære sammenspillet med HomePod Mini eller vente på en HomePod 3.
jeg sgu glad for mine 4 stk i sommerhuset, de sidder fint i et homepod beslag på væggene.
hjemme i privaten har jeg ikke brug for dem, da jeg har B&O (multirum).
og bedre lyd end mini.
Jeg synes på ingen måde de er overpriced og slet ikke til de brugtpriser der flourerer. De lyder ret godt, synes jeg, og kan høre et dejligt nuanceret lydbillede.
Jeg har 2 stk sat til mit apple tv og fjernsyn - og nyder lyden. De spiller ikke overdøvende højt, men en ret god og balanceret lyd. Bruger dem også til bare at lytte til musik med ind imellem.
Men der kunne nok godt være nogle nye på vej med mere avanceret Siri, eller apple intelligence. Men jeg gætter på noget højere pris, og at de først kommer til DK senere.
Hej og tak for jeres svar og bidrag til debatten.
Det lyder til, at I skriver om HomePod Minis? Jeg spørger ind til HomePod Gen 2. De står til 2.699 kr. og mange skriver rundt omkring at de er overpriced.
Men man kan jo ikke sammenligne dem med HomePod Mini, hvis det er det I har gang i?
jeg skrev om homepod, ikke homepod mini.
Jeg skriver også om homepod - ikke mini'en
Okay fint nok. Men shit det må se sjovt ud med sådan en HomePod på væggen eller under TV'et. De er jo ikke just flotte xD
SE0Master skrev:Okay fint nok. Men shit det må se sjovt ud med sådan en HomePod på væggen eller under TV'et. De er jo ikke just flotte xD
TJaeh - det er jo en smagssag. Jeg synes de er noget pænere end en soundbar. ;)
SE0Master skrev:Okay fint nok. Men shit det må se sjovt ud med sådan en HomePod på væggen eller under TV'et. De er jo ikke just flotte xD
du er da helt væk i den kommentar.
Enig, hvis der er noget Apple har nailet med dem, så er det da designet. De er rigtigt flotte af højtalere at være.
Præcis, jeg elsker også vores foran fjerneren.
Jeg elsker mine, synes de er alle pengene værd og ikke overpriced.
hoejfed skrev:SE0Master skrev:Okay fint nok. Men shit det må se sjovt ud med sådan en HomePod på væggen eller under TV'et. De er jo ikke just flotte xD
du er da helt væk i den kommentar.
Hvorfor er jeg det din kæmpe nar? Det ser da pisse dumt ud.
fordi det er en "helt væk" kommentar at komme med, man siger heller at mad er ulækkert, bare fordi man ikke kan lide det, tal pænt og folk taler pænt til dig.
Slap af og skriv pænt i forummet, det var da frygteligt!