xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
489
203
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Jeres ærlige mening om HomePod 2. gen
Kategori: Trådløs mediestyring - beam me up Scotty (AirPlay)

265

18
08. januar 2026 @ 11:16
Juniormedlem

Hej

Jeg har tre HomePod Minis der hjemme og kunne godt tænke mig, at spice dem op med en HomePod 2. gen. Men hvad er jeres ærlige mening om dem? Kan se, at de kan købes for en 16-17 hundrede via de der "refurb" sider, som jeg tænker mig at benytte mig af.

Er de okay, eller er det noget overpriced Apple gimmick?

2
0
  78

8807

243
08. januar 2026 @ 17:43
Poseidon

Over-priced Apple gimmick. Du kan få lige så god lyd andre steder, til den halve pris, og Siri er ikke meget værd.

SOC'en er også for begrænset til at en fremtidig opdatering vil gøreden magisk at bruge. Hvis du virkelig vil have en Homepod, så vent på de opdaterer den med en SOC som kan køre lokal AI for Siri, og har nyeste WIFI, så streaming er mere solid.

Der var engang en Mac...

265

18
08. januar 2026 @ 21:04
Juniormedlem

Det er super. Tak for svar. Det anede mig, at den var overpriced, men det er jo bare typisk Apple. Kan man få en trådløs Bluetooth højttaler i dag, som stadig kan kobles til Apple Home men som ikke er en HomePod? Det tvivler jeg lidt på :/ men så må jeg vurdere om jeg vil undvære sammenspillet med HomePod Mini eller vente på en HomePod 3.