Dejlig artikel om noget af det der er gået helt galt i macOS Tahoe. Absolut læseværdigt.
Dejligt at se han har slået snefnuggene fra som standard (Sne-ikonet i toppen). Det var latterligt at læse noget om fejl andre laver, og så have det på sit website.
Men ellers fine pointer. Og selvom jeg normalt tager online klagesang med et ton salt, så vil jeg også sige, efter at have brugt Tahoe i et par måneder, at brugerfladen er fuldstændigt helt hen i vejret. De har seriøst behov for at rykke nogle flere topposter rundt i Apple, når de har frigivet det her.
Den her artikel er satme også god. Den forklarede hvorfor jeg hele tiden er i slåskamp med Finder vinduer!
Normalt brokker jeg mig ikke meget over OS releases, men MacOS Tahoe er virkelig en clusterfuck i mine øjne. Nøj hvor jeg håber vi får en Snow Tahoe næste gang.
Clusterfuck er et af mine absolutte yndlingsudtryk og passer perfekt til Tahoe
Apropos Snow Leopard, findes der en mulighed for at få layoutet derfra, til at virke på Mac OS 26?
Boomer skrev:Apropos Snow Leopard, findes der en mulighed for at få layoutet derfra, til at virke på Mac OS 26?
Nej.
David Munch skrev:Den her artikel er satme også god. Den forklarede hvorfor jeg hele tiden er i slåskamp med Finder vinduer!
Normalt brokker jeg mig ikke meget over OS releases, men MacOS Tahoe er virkelig en clusterfuck i mine øjne. Nøj hvor jeg håber vi får en Snow Tahoe næste gang.
Det er svært i praksis, for markøren viser det meget tydeligt. Problemet er, at den kun gør det på vinduer, der har fokus. Så man er nødt først aktivere vinduet og derefter finde hjørnet, hvilket er træls.
David Munch skrev:Boomer skrev:Apropos Snow Leopard, findes der en mulighed for at få layoutet derfra, til at virke på Mac OS 26?
Nej.
Tak.
PowerPalle skrev:Clusterfuck er et af mine absolutte yndlingsudtryk og passer perfekt til Tahoe
Liquid Glass? Som at træde på en vandmand i strandkanten - og så være tvunget til at spise den. 🪼😩👎