Jeg vil tro, at DR App’en blev opdateret i dag på Apple TV boksen eller også skete der noget andet, der ikke havde noget med lokale forhold at gøre. Dagens oplevelse var at DR’s App på Apple TV var gå et stykker på mine Apple TV bokse og kom først til at virke igen efter at have slettet DR App'’en på enhederne og geninstalleret dem.
Er der andre der har haft dene oplevelse i dag eller i disse dage?
Note. Ale andre App’s på Apple TV boksene (inkl streaming App’s virkede/virker som de skal uden problemer).
Og det sjove fortsætter lidt endnu, ...
Har reinstalleret DR App’en på 2 Apple TV bokse og logget ind oppe i højre hjørne på DR App’s. Jeg har fået et nyt navn (og det er ikke mig for jeg hedder ikke “Cf” ... der står normalt “Palle") og alle mine settings/historik er væk. Kan se ud som om jeg er logget ind på en andens profil men ved hjælp af min data.
Virker lidt underligt (og jeg er ved mine fulde fem).
Palle, du er helt alene i verden
Fedt (Pluribus)
Virker fint her til morgen hos mig. Ja jeg ved at den kan drille nogle gage, men det plejer at hjælpe at slette den og gen installere den som du har gjort. Men den lever vel sit eget liv. 😁
Denne gang ikke et problem hos mig :)
Men har før oplevet (jule?)knas ved opdateringer, hvor slet og geninstaller skulle til hos mig også.
Der er kun een ting at sige om det her: Klassisk DR. De har jævnligt fumlet i det, i hvert fald lige siden iOS 4, og også på Mac-platformen. De kan ikke sætte et skaft på et hammerhovede uden at spolere begge dele.
Jeg oplever andre problemer med DR app på Apple TV 4, men DR app fungerer OK uden dikkedarrer - altså den fungerer. Jeg er opdateret med seneste DR app og tvOS 26.2
Der var ikke noget der gik i stykker ved seneste opdatering hos mig. At tvOS generelt er noget juks står for min egen regning. Måske er det boksens alder og fjernbetjeningen i sig selv der irriterer mig (jeg har den flade sorte fjernbetjening som er umulig at håndtere til tider - mere en een gang er den fløjet ud af hænderne på mig)
Efter seneste opdatering af DR appen, oplever jeg at DR appen ikke reagere på tryk på fjernbetjeningen.
Det sker uden forvarsel, og uregelmæssigt.
Genstart af appen "løser" problemet.
Jeg oplever ikke samme problem på andre apps.