xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
498
204
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Højtaleranbefaling: Edifier M60
Kategori: Hardware - knock knock (Hardware)

8817

244
25. december 2025 @ 20:26
Poseidon

Jeg har lige netop pakket et par Edifier M60 skrivebordshøjtalere ud, og jeg er mildest talt voldsomt imponeret over hvor gode de er, så jeg ville lige smide en anbefaling op, såfremt der er andre som trænger til ny og bedre lyd på computeren. Jeg brugte en del tid på at finde noget som landede i min ønskede prisklasse, og som kunne spille ordentligt, og der blev disse anbefalet ofte.

De er ikke voldsomt store, men de spiller ekstremt godt! De kan uden problemer fylde mit 20 m2 kontor op med klar, høj lyd, og jeg har kun været imponeret mens jeg har testet dem igennem mit lydbibliotek, som rummer alle tænkelige genrer (Klassisk, opera, pop, rock, metal, acid trance, hardstyle, osv. osv.). Det eneste problem er at lyden er så klar nu, at jeg kan høre fejlene i de dårligt encodede filer jeg har liggende... >_< Men det siger vidst også noget om kvaliteten af højtalerne, siden det er første gang jeg har oplevet det i de 30 år jeg har samlet mit digitale bibliotek sammen, og spillet det på et hav af forskellige lydoutputs.

Jeg gav 1.080,- ink. forsendelse fra Musiker.nu (Slovakisk hjemmeside, men alt er på dansk), for højtalerne i træ-look-a-like-plastik - Og jeg synes de er super flotte! Men de kommer også i sort eller hvid.

Youtube har en hel del reviews liggende på højtalerne, hvilket også var derfor jeg endte med at købe dem.

Der var engang en Mac...
  4
0
  377

5132

514
25. december 2025 @ 23:54
Yoda

Det lyder, som om du fik givet dig selv en god julegave.

Jeg var lidt mere ydmyg, for jeg nøjedes med at give mig selv et 45 år gammelt Citizen Ana·Digi WR100 armbåndsur for ca. 700,- Kr. inkl. Moms.

Det har altid været mit yndlingsur, og ikke engang mit Omega Seamaster Polaris slår det, så det skal nok en tur på markedet nu. Det har lige fået nyt batteri og er godkendt trykprøvet til 100 Meter, så hvis I kender en potentiel kunde…

Nej, da

8817

244
28. december 2025 @ 13:03
Poseidon
Tonny Freimanis skrev:

Det lyder, som om du fik givet dig selv en god julegave.

Yup!

... Og i fødselsdagsgave gav jeg mig en 40" 5k2k 120hz skærm, så der er virkelig blevet opgraderet på hjemmefronten!

Der var engang en Mac...

5132

514
28. december 2025 @ 14:29
Yoda

Så må resten a familien klemme sig sammen, med al den plads, du nu optager.

Eller går det på omgang, når der skal spilles "Call of Minecraft"? :0)

Nej, da

8817

244
29. december 2025 @ 20:29
Poseidon

Børnene fik Minecraft på Nintendo Switch i julegave, så det bliver primært spillet på fjernsynet. :)

Der var engang en Mac...