Har opdateret til IOS 26.2, kan stadig ikke finde Dansk sprog i oversættelses app, nogen der ved hvorfor?
Har ikke hørt det skulle være muligt, men Googles Oversæt app kan. Skulle heller ikke undre mig at Apple intelligence kan, hvis din telefons understøtter det
Hvilken app taler vi om her?
Jeg tænker på live oversættelse gennem Airpods.
Factory skrev:Hvilken app taler vi om her?
Antager det er den her.
De skriver i fodnoten:
*Apple Intelligence er tilgængelig i en betaversion med understøttelse af følgende sprog: Engelsk, dansk, nederlandsk, fransk, tysk, italiensk, norsk, portugisisk, spansk, svensk, tyrkisk, forenklet kinesisk, traditionelt kinesisk, japansk, koreansk og vietnamesisk. Nogle funktioner er muligvis ikke tilgængelige på alle sprog eller i alle områder. Du kan få flere oplysninger om tilgængelighed af funktioner og sprog samt systemkrav i Apple-supportartiklen Sådan får du Apple Intelligence.
OK, tak, er nu installeret. Underligt at Dansk ikke optræder, når der anvendes Apple Intelligence, der (på trods af at være i beta) så vidt jeg forstår er online-oversættelse og Dansk iflg. fodnoten således skulle være et understøttet sprog? Måske beta-versionen så alligevel endnu er ikke med Dansk…hvad der jo faktisk også tages højde for i fodnoten. Irriterende tvetydigt…
Factory skrev:OK, tak, er nu installeret. Underligt at Dansk ikke optræder, når der anvendes Apple Intelligence, der (på trods af at være i beta) så vidt jeg forstår er online-oversættelse og Dansk iflg. fodnoten således skulle være et understøttet sprog? Måske beta-versionen så alligevel endnu er ikke med Dansk…hvad der jo faktisk også tages højde for i fodnoten. Irriterende tvetydigt…
Nu er den endelige udgave af 26.2 frigivet. Jeg ved ikke om det gør en forskel, for min telefon understøtter ikke apple intelligense officielt og lightning porten er ødelagt, så jeg kan ikke redigere mobilegestalt og aktivere det.
Undskyld mig Palle, men nysgerrig på, hvordan får du en iPhone til at virke uden Lightning port (opladning) ?.
Hvis det evt,er iPhone 13, kan man lade op trådløs.
Boomer skrev:Undskyld mig Palle, men nysgerrig på, hvordan får du en iPhone til at virke uden Lightning port (opladning) ?.
Det er en 12pro som har mag-safe, altså "trådløs" opladning.
Tak for svar iCloud og Palle.