xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
494
203
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
IPTV anbefaling
Kategori: Bits and bytes (Software)

71

4
19. november 2025 @ 21:29
Novice

Jeg er absolut helt ny på dette felt (Boomer).

Hvilken udbyder vil I anbefale til iPad OS?

Skal kunne vise Eurosport 1+2 og eventuelt HBO Max.

På forhånd mange tak.

14
4
  964

120

32
20. november 2025 @ 09:20
Novice

Hej

HBO Max med sportstillæg lyder som et godt valg for dig.

Ca, 120 kr pr måned med reklamer...

Mvh

170

21
20. november 2025 @ 14:51
Novice

Når du skriver IPTV hvad mener du så ? De fleste mener den sidste løsning hvilken jeg ikke tænker du får meget hjælp med her inde. 

Lovlig vs. ulovlig IPTV

• Lovlig IPTV: Dette er, når tjenesten har licensaftaler med kanaler og streamingtjenester, som de tilbyder adgang til. De fleste store udbydere i dag tilbyder lovlige IPTV-løsninger.

• Ulovlig IPTV: Dette er, når en tjeneste viser indhold uden at have indgået de nødvendige licensaftaler. Ulovlige abonnementer tilbydes ofte til en meget lav pris og kan omfatte apps og bokse, der giver adgang til et stort bibliotek af indhold uden tilladelse. 
MacAir M3. Apple tv 2021. iPhone 15 Pro. Apple Watch Ultra 2.

71

4
20. november 2025 @ 16:06
Novice

Jeg tænker selvfølgelig på hvilken lovlige IPTV tjenester I vil anbefale.

71

4
23. november 2025 @ 05:09
Novice

Jeg har nu checket diverse IPTV udbydere i USA/EU.  Jeg har ikke været ude på så gyngende grund, siden jeg var sejler for 40 år siden.

Hos nogle kunne kommunikationen kun foregå via Whatapp, så de blev hurtigt siet fra. En ville have betaling i krypto valuta, hvor jeg bl.a. skulle tage et billed af mit kørekort. Nogle sendte links, som så ikke virkede, når jeg satte dem ind i appen.

Valget faldt på Next4k, med et bibliotek på 30.000 tv-kanaler, 40.000 film/serier, til 37kr pr. måned. Udemærket brugervenlighed, fin billedkvalitet, ingen udfald i streamingen og danske undertekster. Dansk support via mail og de svare hurtigt tilbage. Og ja, tjenesten er lovlig i DK.

Her også testet adskillige IPTV apps og valget er faldet på Swiptv Pro. Overskuelig med EPG (Tv oversigt) og mange justeringsmuligheder.

Spørgsmål: hvordan kopierer man et link fra en mail ind i en app på AppleTV?.

3298

494
PallMei (Skribent)
23. november 2025 @ 08:03
Virtual Machine
Boomer skrev:

Jeg har nu checket diverse IPTV udbydere i USA/EU.  Jeg har ikke været ude på så gyngende grund, siden jeg var sejler for 40 år siden.

Hos nogle kunne kommunikationen kun foregå via Whatapp, så de blev hurtigt siet fra. En ville have betaling i krypto valuta, hvor jeg bl.a. skulle tage et billed af mit kørekort. Nogle sendte links, som så ikke virkede, når jeg satte dem ind i appen.

Valget faldt på Next4k, med et bibliotek på 30.000 tv-kanaler, 40.000 film/serier, til 37kr pr. måned. Udemærket brugervenlighed, fin billedkvalitet, ingen udfald i streamingen og danske undertekster. Dansk support via mail og de svare hurtigt tilbage. Og ja, tjenesten er lovlig i DK.

Næppe. Intet tyder på, at den er lovlig. Tværtimod bærer alle deres betingelser og politikker præg af en ulovlig side, som ikke betaler rettigheder og ikke overholder EU's lovgivning, hvis du beder AI om at tjekke dem.

Den er heller ikke registreret hos https://sharewithcare.dk/, som du evt. også kan kontakte og bede om en vurdering.

Her også testet adskillige IPTV apps og valget er faldet på Swiptv Pro. Overskuelig med EPG (Tv oversigt) og mange justeringsmuligheder.

Spørgsmål: hvordan kopierer man et link fra en mail ind i en app på AppleTV?.

71

4
23. november 2025 @ 09:49
Novice

Hej Palle,

Jeg har skrevet til “Rettighedsalliancen” på den hjemmeside du linker til og spurgt om udbyderen Next4k er lovlig. Hvis den ikke er lovlig, bliver den selvfølgelig straks slettet på alle mine enheder.

God søndag

2649

92
24. november 2025 @ 09:18
Bit kongen
Boomer skrev:

Hej Palle,

Jeg har skrevet til “Rettighedsalliancen” på den hjemmeside du linker til og spurgt om udbyderen Next4k er lovlig. Hvis den ikke er lovlig, bliver den selvfølgelig straks slettet på alle mine enheder.

God søndag

Den side er helt åbenlyst ikke lovlig her hjemme. Se deres priser og vurder om det kan gøres til de priser. 

3298

494
PallMei (Skribent)
24. november 2025 @ 10:21
Virtual Machine
Boomer skrev:

Hej Palle,

God søndag

Håber også du havde en god søndag. 

Meld lige tilbage, hvis/når de svare :)

170

21
25. november 2025 @ 06:27
Novice

Måske en smule naivt at tro en tjeneste er lovlig til 37kr om måneden (der indeholder så meget)

Du skal gøre op med dig selv hvad du gerne vil kunne se, er det KUN sport & HBO eller vil du også gerne kunne se Tv2, Tv3 osv. Når du har besluttet dig for hvad du gerne ville kunne se som et minimum så kan du jagte udbydere/tjenester der indeholder som disse "pakker". Det kan være næsten umuligt at finde en udbyder der kan levere alt du ønsker, derfor mange har flere tjenester/udbyder. 

Nogle gange kan man gennem et teleselskab få div. streaming tjenester med i prisen, så som Tv2 Play, HBO, Viaplay & Netflix, det dog tit i en skrabet udgave med lav opløsning/lyd samt begrænset indhold. 

For "kun" Eurosport 1+2 og HBO vil du ikke komme under 200kr om måneden, så du kan godt se at hvis der tjenester/kanaler du gerne vil tilgå ud over disse går prisen kun en vej. 

Et alm. hjem bruger for ca. 500-600kr om måneden på streaming. Umiddelbart lyder det af meget men det løber bare hurtigt op hvis man gerne vil se bare lidt. Personligt har jeg Tv2 Play, Disney, HBO og Apple Tv og det uden Sport, løber op i ca. 500kr om måneden. 

MacAir M3. Apple tv 2021. iPhone 15 Pro. Apple Watch Ultra 2.

71

4
25. november 2025 @ 10:53
Novice

@Palle, jeg giver lyd, når jeg hører fra “Rettighedsalliancen”.

@PRW, tak for dine meget fine indspark.

Som pensionist går jeg rigtigt meget op i at spare, hvor jeg kan. Kan godt se nu, at 37kr. for alt det Next4K tilbyder er urealistisk. Men jeg lod mig rive med.

Hos en af de andre IPTV udbydere, jeg checkede ud, har jeg åbenbart ikke læst alt det der står med småt, så jeg har betalt 150$, for noget jeg ikke vil abonnerer på.

3298

494
PallMei (Skribent)
27. november 2025 @ 12:47
Virtual Machine

71

4
28. november 2025 @ 08:38
Novice

Mange tak for informationen, Palle. Har endnu ikke hørt fra “Rettighedsalliancen.

71

4
01. december 2025 @ 11:02
Novice

Svar på min forespørgsel om IPTV udbyderen NEXT4K er lovlig I DK:

”Tak for din henvendelse.

Det er ikke en lovlig tjeneste i Danmark.

Bedste hilsner

RettighedsAlliancen”

Tjenesten er hermed opsagt og slettet fra alle mine enheder.

Mange tak for alle Jeres fine informationer.

1159

134
05. december 2025 @ 16:28
Stormogul

med de penge de gerne vil have for indhold, da er oftest noget man har lavet for 100 år siden, og eller noget nyt, der ligner lort hvor de strækker 20 minutters optagelser til en times udsendelse, ved at gentage scener eller genbruge scener fra andre afsnit, så støtter jeg ikke "lovlig" forretning på den måde. jeg hindre den heller ikke, men det gider jeg simpelthen ikke støtte, hvor de 2-3 gange årligt forhøjer prisen "grundet højere udgifter", til hvad? til at kunne genbruge lort vi har set de sidste 20 år ... 

ren grådighed uden indhold. så vil jeg heller lære at hækle. 

jeg har meldt mig ud af TV verden og for min skyld må de gerne lukke og slukke alt inklusivt DR. så få vi da penge til andre områder... måske ...

men ligefrem, at skrive til advokater der på samme måde gerne vil inddrage penge for noget der er tjent million gange hjem, allerede, det vil jeg aldrig finde på. 

hvis de gerne vil have have penge, må de arbejde for dem. jeg skal ikke servere dem alverdens tjenester på sølvtallerken. 

nihad.dk