Jeg skal have skiftet bagglas og batteri på en iPhone 12 mini (sort) samt bagglas på en iPhone 13 (grøn).
Hvor i København / Roskilde /. Næstved kan jeg få det gjort billigst inden for et par timer (gerne efter aftale).
Da jeg boede på den forkerte side af Storebælt, brugte jeg MacMo i Sundby.
De to-tre gange jeg brugte ham, fik jeg udsøgt service (batteriskift på MBP'er) til udsøgte priser.
MacMo er i øvrigt synonym med mactekniker herinde, så hvis du nævner over for ham, at du er Macnyt'er, kan I sikkert få jer en lille sludder om reparationerne.
Jeg ved ikke, om han er billigst, men jeg tror, at han er bedst. Jeg så hans værksted i kælderen under privaten for efterhånden en del år siden, hvor han bl.a. forklarede mig, at et underligt udseende apparat var til re-flowing af bundkort, som regel fordi GPU'en havde løsnet sig fra lodningerne pga. varmen.
Nu bor jeg så på den bulede side af Odense (Østfyn er temmelig flad), så jeg bruger FruitLab i Kolding i stedet for (batteriskift på MBP + 2 x højtalerskift på en MBP 2010).
De er omtrent på niveau med MacMo. Og så ligger der en sandwichshop lige rundt om hjørnet, som laver nogle geniale kyllingesandwich. Namme-nam!