Hejsa,
Ved ikke om nogen kender til det her?
Når jeg i Apple Kontakter på min MBP vil oprette en nye kontakt, skal jeg være meget hurtig på tasterne med at udfylde felterne og trykke på OK for at gemme. Men i 9 ud 10 tilfælde når jeg ikke at trykke på OK, så lukker pop-uppen med oprettelsen af kontakten ned uden at gemme.
Kontakter version 14.0 (2695.500.71)
MacOS 15.6.1
Det samme her - men jeg har ikke nogen løsning, andet end at være hurtig.
Kan desværre ikke hjælpe her, blot oplyse at Kontakter lader til at være en app, som Apple åbenbart ikke kerer sig speciel meget om at få til at fungere 100%. Har selv flere gange haft problemer med dette program, mest ifm. sync. Her er bestemt plads til forbedring. Så det kunne være en god idé at give Apple et feedback på problemer med denne app.
Har ikke problemet.
iPhone 12, 18.0.7
iMac 2024, 26.0.2
Dirla skrev:Hejsa,
Ved ikke om nogen kender til det her?
Når jeg i Apple Kontakter på min MBP vil oprette en nye kontakt, skal jeg være meget hurtig på tasterne med at udfylde felterne og trykke på OK for at gemme. Men i 9 ud 10 tilfælde når jeg ikke at trykke på OK, så lukker pop-uppen med oprettelsen af kontakten ned uden at gemme.
Kontakter version 14.0 (2695.500.71)
MacOS 15.6.1
Ingen problemer her. Men du har højst sandsynligt et hjælpeprogram kørende eller tilgængelighedsfunktions aktiveret som blander sig.
Jeg har f.eks. oplevet at grammerly kan give problemer. Jeg har siden lavet en ren installation og erstattet den med lokal LLM (min iMac kommer ikke til at understøtte Apple Intelligence).
ps. Mener du ikke macOS 15.7.1? Det er den jeg køre og kontakter har samme build-number som din.