Jeg har efterhånden kørt med Tahao 26.x i ca. 14 dage, og har endnu ikke kunnet finde en løsning på, hvordan man undgår modtagne i "kinesisk"/cyrillic skrift -kan ikke få lov at skrive cyril… skrift, da det bliver ændret, så der står dansk, her på siden - derfor skrevet sådan..
I "gamle" dage, var det muligt at vælge "Vesterupæisk" i Mail menu. Den funktion kan jeg ikke finde i Tahao, måske er jeg tungnem, jeg kan nemlig heller ikke Google mig til en løsning på problemet.
Jeg har ikke mødt problemet siden Power Mac G5. Har dog oplevet det sporadisk i modtagne mails siden, men det var forårsaget af afsender, og det løste sig selv. Da mit problem også kun er mails, jeg modtager, tænker jeg, der en løsning, jeg overser, eller…?
På forhånd tak og fortsat go' weekend
Leif Korreborg skrev:Jeg har efterhånden kørt med Tahao 26.x i ca. 14 dage, og har endnu ikke kunnet finde en løsning på, hvordan man undgår modtagne i "kinesisk"/cyrillic skrift -kan ikke få lov at skrive cyril… skrift, da det bliver ændret, så der står dansk, her på siden - derfor skrevet sådan..
I "gamle" dage, var det muligt at vælge "Vesterupæisk" i Mail menu. Den funktion kan jeg ikke finde i Tahao, måske er jeg tungnem, jeg kan nemlig heller ikke Google mig til en løsning på problemet.
Jeg har ikke mødt problemet siden Power Mac G5. Har dog oplevet det sporadisk i modtagne mails siden, men det var forårsaget af afsender, og det løste sig selv. Da mit problem også kun er mails, jeg modtager, tænker jeg, der en løsning, jeg overser, eller…?
På forhånd tak og fortsat go' weekend
Det uklart hvad du ønsker. Vil du gerne kunne svare med kinesisk/cyrillic skrift eller vil have dem kategoriseret som spam?
Hej PallMei, tak for svar. Nej, jeg modtager mail, hvor teksten er kinesisk/cyrillic, jeg vil gerne, hvis det er muligt, modtage dem med almindelig læselig tekst.
Hvis jeg lader som om, jeg vil besvare sådan en mail, får jeg mulighed for at vælge almindelig skrift, Den mulighed ønsker jeg, skal være permanent, automatisk, således jeg altid modtager mails i almindelig, læselig skrift. Men kan ikke finde ud af, hvordan det kan lade sig gøre.