xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
3
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
470
198
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
iOS 18.7.1 ctr. iOS 26.
Kategori: iPhone - ya’ know it (iPhone)

539

26
I dag @ 13:43
Kaptajn

Jeg har en iPhone 12 mini 256GB november 2021 og kører iOS 18.7.1. Som det er nu, opfylder telefonen fuldt ud mine behov (og sikkert også nogle behov som jeg ikke ved jeg har). Når der er opdateringer - både til iOS og til OS - sker der ofte det, at der foretages ændringer som måske overordnet er forbedringer, men ikke altid til noget der virker som en forbedring for mig - og  indrømmet, jeg er lidt af et vanemenneske.

Det ser ud til, at min telefon kan køre iOS26 og mit spørgsmål er så, bør jeg opdatere eller blive hvor jeg er - og er rigtig godt tilfreds - vel vidende, at der måske er nogle sikkerhedsmæssige forbedringer jeg dermed forpasser.

3
1
  44

2534

198
I dag @ 14:18
Bit kongen

Et godt spørgsmål. Man kan jo som et første forsøg spørge AI. Så får man flg. svar:

https://chatgpt.com/s/t_68e6578cf89c819195016667aaeaf0cb

Hvis der er elementer i ChatGPTs svar, som du synes er relevante (eller urelevante), er der måske andre der kunne være interesseret i et nyt indlæg fra dig omhandlende dette.

MacBook Air M2, 15.3” - iPhone 16e - Krokodille - “Nu?”

3253

470
PallMei (Skribent)
I dag @ 14:22
Virtual Machine

Det køre udmærket på min 12 Pro, men måske ikke helt så flydende. Hvis ikke du har travlt, ville jeg vente til 26.1. Jeg køre beta, fordi jeg oplevede at det danske tastatur blev helt hvidt og ulæseligt i mørk tilstand. Jeg tør ikke garantere at det er pga. beta, men jeg har ikke oplevet problemet for nyligt. 

28

6
I dag @ 16:36
Let øvet

Den fejl er rettet i ios 26.1 Dev Beta 2,har haft samme fejl men den er ikke tilstede i Beta 2