Hejsa.. Jeg har en ældre Time-Capsule disk, som jeg hvert kvartal tager en back-up af min gode iMac, men idag skrev den at kommende versioner ikke understøtter min disk.. Selvom når jeg slutter den til, så laver den back-up? Jeg vil dog gerne lige have en back-up af mine billeder (33.000) over på en ny ekstern HD - just in case. De er gemt i iCloud, men vil bare lige sikre mig.. Hvordan gør jeg lige det.... Trækker jeg "bare" mappen Fotobibliotek over på en eksterne HD eller? På forhånd tusind tak for hjælpen og god weekend... Finn
Finn skrev:Hvordan gør jeg lige det.... Trækker jeg "bare" mappen Fotobibliotek over på en eksterne HD eller? På forhånd tusind tak for hjælpen og god weekend... Finn
Ja, såfremt du har sat dit Fotos til at "Hent originaler til denne Mac" i dets indstillinger, ellers vil du bare have komprimerede udgaver af dine billeder.
Takker.. under indstillinger, iCloud er der hakket af til Hent originaler til denne Mac. Så jeg trækker bare den over til ekstern og så laver den en kopi, ikke? Tak for hjælpen