Tja hvis det så bare virkede på dansk. 🫤
Hva mener du?
Gorm Jørgensen skrev:Tja hvis det så bare virkede på dansk. 🫤
Aktiveres først med forhåbentlig snart kommende iOS 26.1 - det står allerførst i artiklens overskrift
At hvis jeg fx. bruger "Image Playground" og kun skriver en tekst, så kan den ikke finde ud af det.
Gorm Jørgensen skrev:At hvis jeg fx. bruger "Image Playground" og kun skriver en tekst, så kan den ikke finde ud af det.
Og du er på 26.1 betaen?
Her virker det fint, jeg er på ios 26,1dev og hvis jeg skriver tomat med briller kommer der et billede op men en tomat med briller.
OK, der sker også her nu. 🙂
xlander skrev:Her virker det fint, jeg er på ios 26,1dev og hvis jeg skriver tomat med briller kommer der et billede op men en tomat med briller.
Er Beta'en stabil og værd at installere eller skal man vente til en senere beta eller den endelig udgivelse?
Pjock skrev:xlander skrev:Her virker det fint, jeg er på ios 26,1dev og hvis jeg skriver tomat med briller kommer der et billede op men en tomat med briller.
Er Beta'en stabil og værd at installere eller skal man vente til en senere beta eller den endelig udgivelse?
Det er en "bug fix" beta - og den er stabil (eller mere end blot iOS 26) - jeg har ikke selv haft nogle issues - og har heller ikke - endnu - læst om andre som har.
Som Rene skriver er den stabil nok,har ikke oplevet nogen problemer. Den kan godt være lidt batteri sulten lige efter men det forsvinder efter et par timer eller mere.