xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
477
200
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
iOS 26 og iPhone 17 Pro Max: Upload/download speed godkendt
Kategori: Opsøg hjælp fra andre brugere (Netværk)

26

6
19. september 2025 @ 22:23
Let øvet

36
18
  1169

5064

504
19. september 2025 @ 23:57
Yoda

Klassisk Vassing.

Pænt farvel.

Nej, da

205

5
20. september 2025 @ 19:04
Juniormedlem
carljohan skrev:

Der er dem der må nøjes med lidt... 🙈

Min test i dag... 👏

1132

18
21. september 2025 @ 09:43
Stormogul

Rookie numbers ;)

Min fra i dag. 

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

26

6
21. september 2025 @ 10:59
Let øvet
Tonny Freimanis skrev:

Klassisk Vassing.

Pænt farvel.

Lad nu være med at blamere dig om noget, du aner en hujende papfis om…🙄

5064

504
21. september 2025 @ 11:09
Yoda
carljohan skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Klassisk Vassing.

Pænt farvel.

Lyder igen som klassisk Vassing. :0)

P.S. Det hedder "blamere sig for noget", ikke "blamere sig om noget".

Kilde: Klik.

Nej, da

3298

477
PallMei (Skribent)
21. september 2025 @ 12:03
Virtual Machine
Antoni Nygaard skrev:

Rookie numbers ;)

Min fra i dag. 

Min "gamle" 12 pro kan også hente hurtigere på 5G (860mbps) end på WiFi (600mbps opkoblingshastighed 780 Mbps). Har bare meget lidt brug for det på telefonen og endnu mindre mm waves antenne som de amerikanske modeller har.

Tonny Freimanis skrev:
carljohan skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Klassisk Vassing.

Pænt farvel.

Stop stop stop

26

6
21. september 2025 @ 12:09
Let øvet
Tonny Freimanis skrev:
carljohan skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Klassisk Vassing.

Pænt farvel.

Du har seriøst et eller andet hadefuldt issue, og hvem fanden er denne vassing, du vrøvler om hele tiden?!?

Jeg meldte mig ind i  macnyt i foråret for at for hjælp til Apple produkter og dele min glæde ved Mac og iPad og iPhone, og så syntes, jeg det var sjovt at dele mine glæde og overraskelse over at have gaflet Danmarks første iPhone 17 Pro Max og ville dele begejstringen med andre ligesindede på macnyt, for blot at blive overrasket og angrebet for at være en, jeg ikke er.

Men hvis det er standarden herinde, så vil jeg hellere hoppe tilbage på macrumors og reddit, selv om de er på engelsk, og jeg søgte et fællesskab om Apple på dansk herinde.

3298

477
PallMei (Skribent)
21. september 2025 @ 12:53
Virtual Machine
carljohan skrev:
Tonny Freimanis skrev:
carljohan skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Klassisk Vassing.

Pænt farvel.

Du har seriøst et eller andet hadefuldt issue, og hvem fanden er vassing?!?

Jeg meldte mig ind i macnyt i foråret for at for hjælp til Apple produkter og dele min glæde ved Mac og iPad og iPhone, og så syntes, jeg det var sjovt at dele mine glæde og overraskelse over at have gaflet Danmarks første iPhone 17 Pro Max og ville dele begejstringen med andre ligesindede på macnyt, for blot at blive overrasket og angrebet for at være en, jeg ikke er.

Men hvis det er standarden herinde, så vil jeg hellere hoppe tilbage på macrumors og reddit, selv om de er på engelsk, og jeg søgte et fællesskab om Apple på dansk herinde.

En bruger nogen har en historie med før min tid. Han er first mover som godt kan lide at fortælle når han har købt nyt og stort set altid top model. Han kan være lidt hyperaktiv på godt og ondt. Og måske til tider lidt for meget. 

Han blev bandlyst af årsager jeg ikke husker (sikkert med god grund), men er jævnligt vendt tilbage under nyt brugerid. Hver gang bliver han genkendt og fjendskabet blusser op som nu, med tråde der kommer ud kontrol.

Jeg har personligt ikke noget udestående med Vassing og blander mig normalt ikke. Men det er trist at opleve gang på gang, når tråde kommer ud af kontrol med mudderkastning. 

Tillykke med din nye telefon

2221

50
21. september 2025 @ 12:53
ASCII jonglør

At kommer med nogle hastigheder, siger jo ikke noget om - om det er en fin hastighed, eller en dårlig hastighed.

Hvilke hastighed har I fra udbyder - og hvilke hastighed får i ned via WiFi ??

Min egen WiFi hastighed via Fastspeed hvor jeg betaler for 1000/500 Mbit via TV stik (Coax via TDC) - og dette er på en iPhone 15 Pro

3298

477
PallMei (Skribent)
21. september 2025 @ 12:59
Virtual Machine
Rene Larsen skrev:

At kommer med nogle hastigheder, siger jo ikke noget om - om det er en fin hastighed, eller en dårlig hastighed.

Min egen hastighed WiFi via Fastspeed hvor jeg betaler for 1000/500 Mbit via TV stik (Coax via TDC) - og dette er på en iPhone 15 Pro

Samme som dig. Men lige nu kan den ikke kæmpe sig over 400mbps. Klare dog 450 på deres egen test som ofte klare sig bedre. 

2221

50
21. september 2025 @ 13:19
ASCII jonglør
PallMei skrev:
Rene Larsen skrev:

Min egen WiFi hastighed via Fastspeed hvor jeg betaler for 1000/500 Mbit via TV stik (Coax via TDC) - og dette er på en iPhone 15 Pro

Samme som dig. Men lige nu kan den ikke kæmpe sig over 400mbps. Klare dog 450 på deres egen test som ofte klare sig bedre. 

Med Fastspeed's egen får jeg:

5064

504
21. september 2025 @ 16:13
Yoda

@carljohan:

Vassing har flere gange udvist upassende sprogbrug, optrådt ubehageligt over for Macnyt-medlemmer, og desuden 2-3 gange reklameret for sin "radiostation" med techno-musik, alle tre ting i modstrid med Macnyt's EULA.

Før jeg begyndte at være aktiv herinde, havde Vassing angiveligt udvist truende adfærd over for Macnyts skaber, hvilket - så vidt jeg ved - affødte en politianmeldelse, og over for mig har han truet mig med tæsk og et par gange ytret ting, som kun kan betegnes som injurier. Disse tråde blev dog hurtigt fjernet fra forumet.

Jeg er ikke en hadefuld person, men når Vassing ikke kan finde ud af, at han skal holde sig væk herfra, fordi han ikke længere er velkommen qua hans tidligere opførsel, har jeg friheden til at meddele min mistanke om, at han muligvis er vendt tilbage under et nyt navn, selvom Macnyts skaber og administrator altså ikke ønsker hans tilstedeværelse. Jeg har naturligvis også friheden til at kritisere hans specifikke adfærd på saglig vis; det kaldes  faktisk "ytringsfrihed".

Denne gang var jeg endda ikke den første, der tilkendegav mistanke om, at Vassing muligvis går igen; jeg kommenterede blot en andens ditto.

carljohan, hvis du på nogen måde entydigt beviser, at du IKKE er Vassing, har du min uforbeholdne undskyldning og opbakning, og sikkert også fra de Macnyt-medlemmer, som har udtrykt skepsis over for identiteten bag carljohan.

Men hvis carljohan ER identisk med Vassing, er du godt nok en ynkelig omgang, dels fordi du har forsøgt at snige dig ind for måske femte gang, dels fordi det at betegne mig som hadefuld kommer til at klinge særdeles hult i forhold til, hvad du tidligere har skrevet om mig i dette forum.

P.S. I hvert fald eet andet Macnyt-medlem blev smidt ud for nogle år siden, og han har lige siden haft den anstændighed at holde sig væk. I mine øjne er han derfor en hædersmand, hvilket Vassing aldrig kan blive; den mulighed har han for længst forskertset sig.

Nej, da

205

5
21. september 2025 @ 16:32
Juniormedlem
carljohan skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Klassisk Vassing.

Pænt farvel.

Var du ikke tråd starteren, hvad ville du fortælle os andre...?? 🙈
Er du bedre vidende om det, pap fis... 😂😂

170

20
21. september 2025 @ 18:51
Novice

Der alt for mange ting der spiller ind her, det langt fra kun telefonen. 

Får ca. 1100/400 på min 15pro. Når det omhandler Wifi så det routeren og hastigheden der leveres der skal kigges på i første omgang. Hvis alle har samme setup så kan vi sammenligne, samme gælder 5G hvilken udbyder osv. 

MacAir M3. Apple tv 2021. iPhone 15 Pro. Apple Watch Ultra 2.

3298

477
PallMei (Skribent)
22. september 2025 @ 08:18
Virtual Machine
PRW skrev:

Der alt for mange ting der spiller ind her, det langt fra kun telefonen. 

Får ca. 1100/400 på min 15pro. Når det omhandler Wifi så det routeren og hastigheden der leveres der skal kigges på i første omgang. Hvis alle har samme setup så kan vi sammenligne, samme gælder 5G hvilken udbyder osv. 

Det vil stadig være et problem, fordi det er delte ressourcer vi måler på. Ideelt skal man isolere den parameter man ønsker at måle og gøre resten ens. Men det kan kun ske i kontrolleret miljø.

700

10
22. september 2025 @ 19:40
Veteran
Tonny Freimanis skrev:

Klassisk Vassing.

Pænt farvel.

bøf

jeg bygger alt i toffifee og løg

265

18
25. september 2025 @ 13:25
Juniormedlem

Hej Vassing.

26

6
29. september 2025 @ 16:35
Let øvet
SE0Master skrev:

Hej Vassing.

Stop dig selv. NU!

Du lyder snart som en mindre begavet og mere patetisk udgave af Tonny Freimanis, der åbenbart har en eller anden bizar fetich med én eller anden Macnyt profil, der åbenbart ligger 17 år tilbage i tiden. I 2008. Det begynder at tendere noget patologisk sygeligt.

5064

504
29. september 2025 @ 18:36
Yoda
carljohan skrev:
SE0Master skrev:

Hej Vassing.

Stop dig selv. NU!

Du lyder snart som en mindre begavet og mere patetisk udgave af Tonny Freimanis, der åbenbart har en eller anden bizar fetich med én eller anden Macnyt profil, der åbenbart ligger 17 år tilbage i tiden. I 2008. Det begynder at tendere noget patologisk sygeligt.

1. Adjektivet "patetisk" hedder "ynkelig" eller "ynkeligt" på dansk alt afhængig af genus. Sprogsnobberi er ynkeligt. Det er brugen af korrekte grammatiske termer dog ikke; det er professionalisme. ;0)

2. Det er da interessant, at du ved SÅ meget om Vassing i forhold til, at du kun har været medlem af Macnyt siden april i år. Der er mange måder at afsløre sig selv på, og det her er en af dem. Desuden matcher dit sprogbrug og dit temperament Vassings ditto 1:1, så sammenhængen mellem carljohan og Vassing bliver mere og mere tydelig.

3. Jeg har jo lovet dig en uforbeholden undskyldning, hvis du entydigt beviser, at personen bag carljohan IKKE er Vassing. Hvad bliver det til med det bevis? Det burde jo være let, og indtil da er du Vassing for mig.

4. Jeg må endnu engang understrege, at jeg ikke var den første til at mistænke carljohan for at være Vassing 5.0 denne gang, men som andre herinde på Macnyt finder jeg ham usympatisk og derfor uønsket, og derfor gør jeg mit for at holde Macnyt Vassing-frit så længe og så ofte, som det er nødvendigt. carljohan er under mistanke, indtil det modsatte er bevist, og i sagens natur påhviler bevisbyrden ham, da han jo -modsat undertegnede- ikke optræder under eget fulde navn.

P.S. Tænk dig rigtig godt om, inden du svarer, for du har jo allerede fået en advarsel. Det må i øvrigt være rekord for så nyt et medlem, så tillykke med det. :o)

Nej, da

26

6
29. september 2025 @ 19:34
Let øvet
Tonny Freimanis skrev:
carljohan skrev:
SE0Master skrev:

Hej Vassing.

Stop dig selv. NU!

1. Adjektivet "patetisk" hedder "ynkelig" eller "ynkeligt" på dansk alt afhængig af genus. Sprogsnobberi er ynkeligt. Det er brugen af korrekte grammatiske termer dog ikke; det er professionalisme. ;0)

2. Det er da interessant, at du ved SÅ meget om Vassing i forhold til, at du kun har været medlem af Macnyt siden april i år. Der er mange måder at afsløre sig selv på, og det her er en af dem. Desuden matcher dit sprogbrug og dit temperament Vassings ditto 1:1, så sammenhængen mellem carljohan og Vassing bliver mere og mere tydelig.

3. Jeg har jo lovet dig en uforbeholden undskyldning, hvis du entydigt beviser, at personen bag carljohan IKKE er Vassing. Hvad bliver det til med det bevis? Det burde jo være let, og indtil da er du Vassing for mig.

4. Jeg må endnu engang understrege, at jeg ikke var den første til at mistænke carljohan for at være Vassing 5.0 denne gang, men som andre herinde på Macnyt finder jeg ham usympatisk og derfor uønsket, og derfor gør jeg mit for at holde Macnyt Vassing-frit så længe og så ofte, som det er nødvendigt. carljohan er under mistanke, indtil det modsatte er bevist, og i sagens natur påhviler bevisbyrden ham, da han jo -modsat undertegnede- ikke optræder under eget fulde navn.

P.S. Tænk dig rigtig godt om, inden du svarer, for du har jo allerede fået en advarsel. Det må i øvrigt være rekord for så nyt et medlem, så tillykke med det. :o)

Og hvis jeg så endelig var ham, er det virkelig alle disse kræfter værd, eller skal vi allesammen bare kigge fremad og komme videre i livet; just sayin', (ham der Vassing har så vidt vides ikke slået nogen ihjel)....

26

6
29. september 2025 @ 19:44
Let øvet

Ligemeget hvor meget Tonny og sykofanter forsøger, så ender de uden resultat. De bærer hadet i deres hjerter.

5064

504
29. september 2025 @ 20:30
Yoda
carljohan skrev:
Tonny Freimanis skrev:
carljohan skrev:
SE0Master skrev:

Hej Vassing.

Stop dig selv. NU!

Og hvis jeg så endelig var ham, er det virkelig alle disse kræfter værd, eller skal vi allesammen bare kigge fremad og komme videre i livet; just sayin', (ham der Vassing har så vidt vides ikke slået nogen ihjel)....

Nej. Men han har så vidt jeg ved truet med det.

Nej, da

26

6
29. september 2025 @ 21:10
Let øvet

Hvad er det Sankt Trump siger for at parafrase Tonny Freimanis, der nu bor helt uden at betale husleje i hovedet på den sagnomspundne enhjørning kaldet vassing.

5064

504
29. september 2025 @ 22:03
Yoda
carljohan skrev:

Ligemeget hvor meget Tonny og sykofanter forsøger, så ender de uden resultat. De bærer hadet i deres hjerter.

Det er så ikke korrekt, at vi ender uden resultat, da vi mindst een gang har fået hældt Vassing ud af Macnyt, hvilket var det resultat, vi gik efter.

Desuden har Vassings opførsel mere end een gang medført, at han blev smidt på porten af PP selv, fordi PP heller ikke vil have ham herinde. Men det kan Vassing ikke finde ud af at respektere, fordi han har alt for høje tanker om sig selv.

Så lige nu står det 4-0 til Macnyt Fremad mod FC Vassing, og snart måske 5-0. Vassing nettede ganske vist også, men alle hans scoringer er indtil videre blevet annuleret for usportslig optræden.

I øvrigt er den eneste hadefulde person herinde p.t. dig, fordi du kalder os navne. Hvad hjertet er fuldt af, løber munden som bekendt over med.

Du opfører dig som en dansk udgave af Donald Trump, og det samme gjorde Vassing. Endnu et match til Vassings journal.

Jeg venter i øvrigt stadig på, at du beviser, at du ikke er Vassing. Indtil da agter jeg at blive ved med at udtrykke min mistanke om, at I højst sandsynligt er en og samme person.

Og skulle det sidenhen vise sig, at jeg (og et par andre) havde ret, er du jo blot blevet mere og mere til grin for hvert af dine indlæg.

Så, hvad bliver det til, carljohan, får jeg mit bevis, eller vil du gemme dig bag krysterens mur af tavshed?

Og nej, vi er ikke sykofanter, for vi hverken tager eller får penge for at afsløre Vassing, hver gang han har oprettet en ny profil på Macnyt, og vi fabrikerer heller ikke falsk bevismateriale for at få ham ud igen. Prøv at læse læse op på et fremmedord, inden du bruger det, hvis du vil undgå at blamere dig. Det er faktisk svært at gemme sig bag et figenblad.

Jeg bruger desuden kun fakta og logisk deduktion, for her kan Vassings IQ 125 nemlig slet ikke følge med.

Og tænk, hvis Macnyt begyndte at bruge MitID ved login; det ville jo løse problemerne med både spammere og spradebasser. Er det ikke en god idé, carljohan?

Nej, da

5064

504
29. september 2025 @ 22:05
Yoda
carljohan skrev:

Hvad er det Sankt Trump siger for at parafrase Tonny Freimanis, der nu bor helt uden at betale husleje i hovedet på den sagnomspundne enhjørning kaldet vassing.

Ganske gratis og endda et sted, hvor der er MASSER af plads. :0)

Nej, da

26

6
29. september 2025 @ 23:47
Let øvet
Tonny Freimanis skrev:
carljohan skrev:

Det er så ikke korrekt, at vi ender uden resultat, da vi mindst een gang har fået hældt Vassing ud af Macnyt, hvilket var det resultat, vi gik efter.

Desuden har Vassings opførsel mere end een gang medført, at han blev smidt på porten af PP selv, fordi PP heller ikke vil have ham herinde. Men det kan Vassing ikke finde ud af at respektere, fordi han har alt for høje tanker om sig selv.

Så lige nu står det 4-0 til Macnyt Fremad mod FC Vassing, og snart måske 5-0. Vassing nettede ganske vist også, men alle hans scoringer er indtil videre blevet annuleret for usportslig optræden.

I øvrigt er den eneste hadefulde person herinde p.t. dig, fordi du kalder os navne. Hvad hjertet er fuldt af, løber munden som bekendt over med.

Du opfører dig som en dansk udgave af Donald Trump, og det samme gjorde Vassing. Endnu et match til Vassings journal.

Jeg venter i øvrigt stadig på, at du beviser, at du ikke er Vassing. Indtil da agter jeg at blive ved med at udtrykke min mistanke om, at I højst sandsynligt er en og samme person.

Og skulle det sidenhen vise sig, at jeg (og et par andre) havde ret, er du jo blot blevet mere og mere til grin for hvert af dine indlæg.

Så, hvad bliver det til, carljohan, får jeg mit bevis, eller vil du gemme dig bag krysterens mur af tavshed?

Og nej, vi er ikke sykofanter, for vi hverken tager eller får penge for at afsløre Vassing, hver gang han har oprettet en ny profil på Macnyt, og vi fabrikerer heller ikke falsk bevismateriale for at få ham ud igen. Prøv at læse læse op på et fremmedord, inden du bruger det, hvis du vil undgå at blamere dig. Det er faktisk svært at gemme sig bag et figenblad.

Jeg bruger desuden kun fakta og logisk deduktion, for her kan Vassings IQ 125 nemlig slet ikke følge med.

Og tænk, hvis Macnyt begyndte at bruge MitID ved login; det ville jo løse problemerne med både spammere og spradebasser. Er det ikke en god idé, carljohan?

Spild af tid, hjernekapacitet og opmærksomhed på en profil, der ifølge nettet per 29SEP2025 er lukket ned mellem 2008 og 2011.

Og hvis ham vassing har vist sig så relevant 15 år efter en udsmidning, så al magt til ham (når alternativet var at tie ham ihjel, som Tonny og co. forunderligt nok ikke har formået).

54

2
30. september 2025 @ 03:07
Novice

2 Mbps op/ned til 35 ansatte og 200-300 elever på Skårup Seminarium for 20 år siden, det gik fint.

så fortæl venligst, hvad I bruger de enorme datahastigheder til, eller er dette bare en  “min er større end din” konkurrence?

BH

3298

477
PallMei (Skribent)
30. september 2025 @ 07:58
Virtual Machine
Boomer skrev:

2 Mbps op/ned til 35 ansatte og 200-300 elever på Skårup Seminarium for 20 år siden, det gik fint.

så fortæl venligst, hvad I bruger de enorme datahastigheder til, eller er dette bare en  “min er større end din” konkurrence?

BH

2Mbps er nok lige i underkanten i dag, men det er det som er så ironisk, Hvad skal jeg bruge 1gbps til på tlf! Mens jeg gad godt have 10gbps på computer. Så det undre mig at det er svært at finde en fiber forbindelse til almindelige mennesker højere end 1gbps. Men de store llm jeg henter for tiden lader dog til at at være hastighedsbegrænset i den anden ende.

5064

504
30. september 2025 @ 08:16
Yoda

@carljohan:

Jeg spilder skam ikke tiden eller min hjernekapacitet på det her, for det er god underholdning og mental gymnastik, ligesom at løse en svær kryds og tværs, og det er i grunden jo ikke så galt, vel?

Dit svar:

Den eneste måde, Vassing har været relevant på, har været Macnyts bøvl med at få ham smidt ud den ene gang efter den anden, fordi han gang på gang har forbrudt sig mod Macnyts reglement. Regelbrud skal da ikke belønnes med et medlemsskab, vel?

Dit svar:

Ingen magt til Vassing, for han kan ikke tåle den, og det er jo ikke så godt, vel?

Dit svar:

Vassing kan ikke ties ihjel, for hans tunge vil før eller siden løbe af med ham; så begynder han at tilsvine folk, og det kan vi jo ikke have, vel?

Dit svar:

Du har i øvrigt ikke svaret konkret på eet eneste af mine spørgsmål fra i går. Det gjorde Vassing heller aldrig, når han fik berettiget kritik, så her er der endnu et sammenfald, og det er jo ikke så heldigt for dig, vel?

Dit svar:

Det er i øvrigt påfaldende, at du går SÅ meget i forsvar for Vassing, et medlem, som du på ingen måde har haft en relation til, idet du først blev medlem, efter at han blev relegeret sidste gang, så det oplagte spørgsmål er nu: carljohan, hedder du i virkeligheden Morten Vassing, ja eller nej?

Dit svar:

Nej, da

26

6
30. september 2025 @ 15:54
Let øvet

Tonny Freimanis skrev:

@carljohan:

Jeg spilder skam ikke tiden eller min hjernekapacitet på det her, for det er god underholdning og mental gymnastik, ligesom at løse en svær kryds og tværs, og det er i grunden jo ikke så galt, vel?

Dit svar:

Den eneste måde, Vassing har været relevant på, har været Macnyts bøvl med at få ham smidt ud den ene gang efter den anden, fordi han gang på gang har forbrudt sig mod Macnyts reglement. Regelbrud skal da ikke belønnes med et medlemsskab, vel?

Dit svar:

Ingen magt til Vassing, for han kan ikke tåle den, og det er jo ikke så godt, vel?

Dit svar:

Vassing kan ikke ties ihjel, for hans tunge vil før eller siden løbe af med ham; så begynder han at tilsvine folk, og det kan vi jo ikke have, vel?

Dit svar:

Du har i øvrigt ikke svaret konkret på eet eneste af mine spørgsmål fra i går. Det gjorde Vassing heller aldrig, når han fik berettiget kritik, så her er der endnu et sammenfald, og det er jo ikke så heldigt for dig, vel?

Dit svar:

Det er i øvrigt påfaldende, at du går SÅ meget i forsvar for Vassing, et medlem, som du på ingen måde har haft en relation til, idet du først blev medlem, efter at han blev relegeret sidste gang, så det oplagte spørgsmål er nu: carljohan, hedder du i virkeligheden Morten Vassing, ja eller nej?

Dit svar:

Helt ærligt, Tonny Freimanis og vassing: Get a room! Jeres spirende bromance vedkommer ærligt talt ikke andre MN brugere, men det lyder til, I to hygger jer gevaldigt.

Bare vi andre på Macnyt kan komme videre uden at blive sovset ind i jeres interne anliggender og affærer…

2116

246
PowerPalle (Administrator)
30. september 2025 @ 16:28
ASCII jonglør

Gents’ ... kan i ikke skrue ned for dampen og bruge forummet efter hensigten. Hvis personer ikke opfører sig ordenligt så ender de oftest med at blive vippet ud med forudgående varslinger.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

26

6
30. september 2025 @ 16:34
Let øvet
PowerPalle skrev:

Gents’ ... kan i ikke skrue ned for dampen og bruge forummet efter hensigten. Hvis personer ikke opfører sig ordenligt så ender de oftest med at blive vippet ud med forudgående varslinger.

Modtaget med tak herfra. Jeg trækker mig hermed fra tråden.

5064

504
30. september 2025 @ 16:57
Yoda
PowerPalle skrev:

Naturligvis. Men nu mistænker jeg officielt Morten Vassing for at stå bag profilen carljohan, ikke mindst fordi carljohan har den eksakt samme sprogbrug og nøjagtigt det samme temperament som Vassing.

Her var fredeligt, indtil carljohan begyndte at sende svinere til højre og venstre, og her bliver nok først fredeligt igen, når han er blevet relegeret. Det er dog ikke i mine hænder.

Men der kan næppe herske tvivl om, at carljohan og Vassing er den samme person; det er der simpelt hen alt for mange indicier på.

Nej, da

5064

504
30. september 2025 @ 17:00
Yoda

Helt ærligt, Tonny Freimanis og vassing: Get a room! Jeres spirende bromance vedkommer ærligt talt ikke andre MN brugere, men det lyder til, I to hygger jer gevaldigt.

Bare vi andre på Macnyt kan komme videre uden at blive sovset ind i jeres interne anliggender og affærer…

Klassisk Vassing og klassisk kujon ikke at svare på eet eneste af spørgsmålene, så:

Hej Vassing. :O)

Nej, da

1480

30
02. oktober 2025 @ 09:03
Stormogul

Er det ikke nemmere at lade vær med at svare hans indlæg end at prøve at skabe en konflikt?

Jeg har været medlem længe nok til at vide, hvem Vassing er, men jeg mener ikke, at jeg har været provokeret af noget. Hvis ikke hans indlæg er interessante, så scroll dog videre.

Om han hedder carljohan eller andet betyder jo ikke det store. Men hvis PP mener han begynder at spamme MN, så er jeg sikker på han nok skal tage sig af det. 

5064

504
02. oktober 2025 @ 13:28
Yoda
angelodk skrev:

Er det ikke nemmere at lade vær med at svare hans indlæg end at prøve at skabe en konflikt?

Jeg har været medlem længe nok til at vide, hvem Vassing er, men jeg mener ikke, at jeg har været provokeret af noget. Hvis ikke hans indlæg er interessante, så scroll dog videre.

Om han hedder carljohan eller andet betyder jo ikke det store. Men hvis PP mener han begynder at spamme MN, så er jeg sikker på han nok skal tage sig af det. 

Det er lidt mere kompliceret end som så, men… point taken. Indtil videre.

Nej, da