Modtog i dag iPhone 17. Gnidningsfri overførsel af alt fra den gamle iPhone. Det er enkelt og skønt når tingene bare virker.
PS: Og sætter man en "skarp" pris, sælger man hurtigt: Der gik max 5 minutter fra jeg satte 13'eren på dba til den blev solgt. Solgte for 1200,- med original indpakning og siliciónecover - men batteritilstanden er også "kun" 81 %
Far er ikke skuffet, far er glad
Godt med en god oplevelse.
Jeg fik også min nye iPhone 17 i dag. Har aldrig haft så meget bøvl med overførslen og få den i gang. Der gik knap 2 timer før jeg kom ind på telefonen… og herefter skulle diverse ting hentes og sættes op.
Men nu kører det - og det er så lækker en telefon. Noget af en opgradering fra 13’eren.
Jeg valgte at opsætte min iPhone 17 pro uden at overfører fra den gamle. Det fortrød jeg nok lidt, okaj meget.. Men gad ikke at have alle de gamle apps m.m. over på den nye..
Men e-sim fungere da fantastisk. Det røg automatisk over på den nye telefon uden at jeg gjorde det mindste. Om det er 3. dk eller apple der skal have æren, det ved jeg ikke. Men det fungere..
Det er virkelig en lækker telefon, jeg er meget imponeret over hvordan den føles i hånden uden cover. Syntes min 14 pro, var firkantet og øv at have i hånden uden cover. 17 pro runder kanter er godt nok lækre. Og så virker det til at magsafe fungere langt bedre og er kraftigere i magneten på 17 pro, end min gamle 14 pro. Så nu kan man bruge magsafe tilbehør uden at skulle bruge cover.
Hvordan er iPhone 17 Pro? Jeg læste på Reddit at mange brokker sig over, at den bliver meganemt ridset. Er det korrekt?
Hvad med iOS 26? Er det også så skrækkeligt, som brugere på Reddit gerne vil gøre det til?
Jeg har kørt uden cover siden sidste fredag og har ikke set en eneste ridse endnu. Jeg har også haft tabt den ud af lommen.. ups.. Men er skuffet over batteriet. Syntes ikke det virker til at være meget bedre end på min 14 pro. Og kameraet er umiddelbart heller ikke bedre end 14 pro. Men den er som skrevet tidligere langt mere behagelig at have i hånden, efter min mening.
Jeg har ikke læst anmeldelser af iOS 26, men jeg er umiddelbart ikke fan. Det er små ubetydelige ting, der irritere mig, som hvis telefon er i søvn funktion, så kan man ikke se om alarmen er slået til på hjemmeskærmen. Tastaturet er også anderledes, så smileys sidder et andet sted og syntes den hopper lidt rundt i om man kommer ind til smileys eller Memoji.
LoT10 skrev:Jeg har kørt uden cover siden sidste fredag og har ikke set en eneste ridse endnu. Jeg har også haft tabt den ud af lommen.. ups.. Men er skuffet over batteriet. Syntes ikke det virker til at være meget bedre end på min 14 pro. Og kameraet er umiddelbart heller ikke bedre end 14 pro. Men den er som skrevet tidligere langt mere behagelig at have i hånden, efter min mening.
Jeg har ikke læst anmeldelser af iOS 26, men jeg er umiddelbart ikke fan. Det er små ubetydelige ting, der irritere mig, som hvis telefon er i søvn funktion, så kan man ikke se om alarmen er slået til på hjemmeskærmen. Tastaturet er også anderledes, så smileys sidder et andet sted og syntes den hopper lidt rundt i om man kommer ind til smileys eller Memoji.
Lav en restart på den, det hjælper har selv prøvet det...
Det prøver jeg lige. Tak. Hvilken del skulle det hjælpe på?
SE0Master skrev:Læser ikke Reddit, men har selv del været ude med riven efter iOS 26 - skrevet midt om natten umiddelbart efter installering. Det var ikke en positiv “anmeldelse”, men synes i dag ikke, at iOS 26 er en slambert 😄 Det er et par irriterende småskavanker, Liquid Glass er nyt, men som så ofte vænner man sig overraskende hurtigt til det nye design og diverse flytning af funktioner - ændringer der sikkert irriterer mange bruger lige i starten. Må dog sige, at Liquid Glass i mine øjne forlods har været overhypet fra Appels side - ville egentlig hellere have det forrige iOS-design tilbage.Hvad med iOS 26? Er det også så skrækkeligt, som brugere på Reddit gerne vil gøre det til?
Factory skrev:SE0Master skrev:Læser ikke Reddit, men har selv del været ude med riven efter iOS 26 - skrevet midt om natten umiddelbart efter installering. Det var ikke en positiv “anmeldelse”, men synes i dag ikke, at iOS 26 er en slambert 😄 Det er et par irriterende småskavanker, Liquid Glass er nyt, men som så ofte vænner man sig overraskende hurtigt til det nye design og diverse flytning af funktioner - ændringer der sikkert irriterer mange bruger lige i starten. Må dog sige, at Liquid Glass i mine øjne forlods har været overhypet fra Appels side - ville egentlig hellere have det forrige iOS-design tilbage.Hvad med iOS 26? Er det også så skrækkeligt, som brugere på Reddit gerne vil gøre det til?
Liquid Glass, kan slåes fra...
Bunch skrev:Liquid Glass, kan slåes fra...
Well, man kan slå Reducer gennemsigtighed fra i Indstillinger, ja.
Der er dog også en anden mulighed for at få diverse App-ikoner til at se anderledes ud, se trick nr. 2 i denne lille video, gå til 0:47: