Jeg droppede online ordren på Apple Store og tog toget fra mit hjem i København til Hyllie i Skåne.
Ankom til Emporia klokken 07.01, og var da nummer tre i køen til ny iPhone. Og ti minutter senere åbnede vagterne svingdøren.
Apple Store havde lavet en kø til venstre for Drop In kunder (som jeg), mens der var en (tom) kø for Order Pickup til højre.
Mens vi stod i kø kom Apple Staff hen og tog vores ønsker på en iPad mini, hvor de også kunnne se aktuel lagerstatus; f.eks. var der ingen 2TB Pro Max Orange til to unge russerpiger, der skulle skynde sig at handle for at nå deres fly fra CPH.
Sjovt, at stå i kø som i de gode gamle dage, hvor nye iPhones ikke kunne købes online til levering på Launch Day, som man kan nu.
PS. Kosmisk Orange er blændende smuk in person (den mangler lidt meget oomph på fotografier).

Skal vi ikke snart have vassing ud igen?
Hvem?
Dette er ikke en forum for pralrøve og blæremåse men tilllykke med din nye mobil
Vassing - nu med svamp
Pjock skrev:Dette er ikke en forum for pralrøve og blæremåse men tilllykke med din nye mobil
Jeg var ikke klar over at det var Wassing, jeg kom til at give et hjerte...!
Jeg havde mistanken tidligere, men jeg var ikke helt sikker, fordi hans første indlæg var et begynder-spørgsmål, nemlig det her.
Men det problem kan naturligvis have været sværere at løse, end Vassings IQ på beskedne 125 kunne klare.
Jeg tror heller ikke, at Vassing ville skrive "tastatur genveje" i to ord, da han er særdeles ærekær omkring sine evner som journalist, men det kan naturligvis have været vildledning.
Men altså: carljohan, hvis du ikke hedder Morten Vassing, må du være undskyldt, men Vassing er Macnyts evighedsfilipens, som efterhånden er blevet smidt ud af Macnyt en håndfuld gange, så hver gang en (ret) ny profil skriver noget, der tilnærmelsesvis minder om pral, bimler og bamler det hos mange af de faste medlemmer.
Og Hvis carljohan ER dig, Vassing, så farvel og tak for denne gang, indtil du sniger dig ind igen. Og bliver smidt ud igen.
P.S. Jeg håber, at du fik løst dit Kommando-R problem, for jeg elsker også tastaturgenveje.
Om Carl Johan er Morten Vassing eller omvendt, så får jeg det virkeligt dårligt.
Flere af indlæggene, læner sig i min optik, stærkt op ad overtrædelse af injurielovgivningen.
Hvad siger du PP, du er vel den eneste der kan bede folk om at forlade foraet eller hvad? Og det sprogbrug der anvendes, er det foreneligt med, hvad du synes der skal anvendes her på sitet?.
Og så kan jeg kun på det kraftigste opfordre til, en mere sober tone i kommentarsporene.
BHPeter
Boomer skrev:Henvis gerne til en konkret tråd og en konkret udtalelse så vil jeg følge op på det.Om Carl Johan er Morten Vassing eller omvendt, så får jeg det virkeligt dårligt.
Flere af indlæggene, læner sig i min optik, stærkt op ad overtrædelse af injurielovgivningen.
Hvad siger du PP, du er vel den eneste der kan bede folk om at forlade foraet eller hvad? Og det sprogbrug der anvendes, er det foreneligt med, hvad du synes der skal anvendes her på sitet?.
Og så kan jeg kun på det kraftigste opfordre til, en mere sober tone i kommentarsporene.
BHPeter