xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
461
196
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Vil en 65W oplader til Lenovo virke til MacBook Pro?
Kategori: Vi taler ordenligt til hinanden (Ordet er frit)

245

14
I dag @ 15:53
Juniormedlem

Hej

Jeg har en Lenovo ThinkPad T14 som arbejds-PC og til den har jeg så en 65W oplader sluttes til laptop'ens USB-C port.

Vil den også virke til min MacBook Pro M3 Max og M1 Pro? Begge 16". Jeg er med på, at den ikke oplader lige så hurtigt, som den originale 100W der følger med, og som tilsluttes via magnet porten, men vil det skade noget, at bruge en Lenovo 65W oplader via USB-C porten på MacBook Pro/Max'en?

Beklager det dumme spørgsmål, men jeg vil ikke lige gøre skade med en eventuelt forkert lader.

2
0
  35

293

44
I dag @ 17:39
Juniormedlem

Det er der ikke noget problem med, som du selv er inde på, så kan det være at der lades lidt langsommere, det er det hele.

245

14
I dag @ 19:38
Juniormedlem

Tak for svar!

Jeg læste bare en bruger på Reddit der skrev noget om, at man skulle passe på med at bruge andre opladere end Apples originale. Ham PallMei m.fl. herinde skrev også til mig engang, at man til iPhone og iPads fx kun skal gå efter MFI ladere, HVIS de ikke er originale Apple (MFI = Made for iPhone) og det er denne Lenovo lader jo ikke.

Så ville bare lige være sikker 😁