Hejsa - jeg har en original Apple lader med dobbelt udtag, og den virker perfekt til iPhone, og til min Macbook Pro. Den har tidligere også virket til min iPad Pro, men nu tænder/slukker den for opladningen hele tiden, med 5 sekunders mellemrum. Hvis jeg bruger en anden lader virker det fint på iPad,
Nogen der har en god ide ?
Kan du måske fortælle lidt mere om lader og kabel du bruger, evt link til dem, så kan det måske undersøges lidt mere inden svaret kommer. Ellers kan der være 100 løsninger måske.
Et af dem kunne være, at stikket i din iPad trænger til at blive renset?
Er det samme kabel, du bruger med en anden lader, og virker laderen med dobbelt udgang med andet udstyr?
Hvis du kan isolere problemet til at være laderen, er den sandsynligvis defekt. Det tyder i hvert fald på, at der trækkes mere strøm, end den kan levere.
Tror jeg har identificeret problemet til stikket i iPad, da den heller ikke kan afspille på TV via HDMI, så må ned og have renset stikket.
Inden du ofrer penge på rensning, så din egen blæsebælg.
Blæs meget kraftigt flere gang ind i ladestikket.
Er gjort - hjælper ikke
Stig Bindner skrev:Tror jeg har identificeret problemet til stikket i iPad, da den heller ikke kan afspille på TV via HDMI, så må ned og have renset stikket.
Tjek lige om den vil lade med samme kabel med en anden lader eller om den vil lade med dobbeltladeren og et andet kabel.
Hvis hdmi er vigtigt, og airplay ikke er nok, skal du selvfølgelig også have styr på det.
Stik i iPad skiftet - nu virker alt.