Er der en (eller flere) der er på ovenstående, som kan fortælle om det er stabilt nok til primær telefon?
Er batteri ok? Apps virker osv.Jeg er egentlig bare interesseret i, at bruge Apple Music automix :)
Jeg har en kollega der har været på iOS 26 siden første public beta, hu siger at hun ikke har oplevet problemer med den eller apps på den.
Har været på Beta 26 siden PB2 mener jeg, har stort set ingen problemer haft. Det meget små fejl der er og ses som sådan ikke i alm. dagligdag. Nu jeg på PB5 (udkom i mandags) og syntes det køre super fint, alle mine app´s virker og har ingen udfordringer.
Hvis du opdater bliver telefonen ret varm og sluger batteri de første 12-24 timer men så den tilbage til normal, dog syntes jeg den bruger lidt mere batteri end tidligere men det måske 10% på en dag.
Ved ikke med automix, men tænker det virker da alt andet har virket perfekt.
Jeg har kørt developer beta siden første version og har kun haft ganske få "problemer" i de første versioner kunne sekundviseren hænge eller helt forsvinde på det analoge ur. Derudover har jeg haft tallet i den røde boble (eks. på mail) som var lidt længe om at opdatere efter mails var læst.
Er p.t. på beta 8 (25. August)