xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
472
199
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
macnyt  /  forum  /  emne
iOS 26 public beta
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)

1480

30
27. august 2025 @ 15:45
Stormogul

Er der en (eller flere) der er på ovenstående, som kan fortælle om det er stabilt nok til primær telefon?

Er batteri ok? Apps virker osv. 

Jeg er egentlig bare interesseret i, at bruge Apple Music automix :) 

11
1
  751

293

45
27. august 2025 @ 16:00
Juniormedlem

Jeg har en kollega der har været på iOS 26 siden første public beta, hu siger at hun ikke har oplevet problemer med den eller apps på den.

166

20
27. august 2025 @ 16:29
Novice

Har været på Beta 26 siden PB2 mener jeg, har stort set ingen problemer haft. Det meget små fejl der er og ses som sådan ikke i alm. dagligdag. Nu jeg på PB5 (udkom i mandags) og syntes det køre super fint, alle mine app´s virker og har ingen udfordringer. 

Hvis du opdater bliver telefonen ret varm og sluger batteri de første 12-24 timer men så den tilbage til normal, dog syntes jeg den bruger lidt mere batteri end tidligere men det måske 10% på en dag.

Ved ikke med automix, men tænker det virker da alt andet har virket perfekt. 

MacAir M3. Apple tv 2021. iPhone 15 Pro. Apple Watch Ultra 2.

32

9
27. august 2025 @ 17:18
Let øvet

Jeg har kørt developer beta siden første version og har kun haft ganske få "problemer" i de første versioner kunne sekundviseren hænge eller helt forsvinde på det analoge ur. Derudover har jeg haft tallet i den røde boble (eks. på mail) som var lidt længe om at opdatere efter mails var læst.

Er p.t. på beta 8 (25. August)

1480

30
28. august 2025 @ 08:17
Stormogul

Tak for meldingen, jeg forsøger mig i aften. Det lader til at køre fint, høre jeg 😊

1759

46
28. august 2025 @ 11:41
Stormogul

Jep.  👍

3289

472
PallMei (Skribent)
30. august 2025 @ 08:20
Virtual Machine

iPadOS har problemer med tema her, Gang på viser den elementer med mørk baggrund og sort tekst, selvom tema er lys. Også i nyeste version.

188

5
31. august 2025 @ 09:35
Novice
PallMei skrev:

iPadOS har problemer med tema her, Gang på viser den elementer med mørk baggrund og sort tekst, selvom tema er lys. Også i nyeste version.

Den oplevelse har jeg ikke...

1480

30
31. august 2025 @ 18:09
Stormogul

Blot til andres info: 

iOS 26 pb5 er installeret i forgårs og kører fuldstændig uden problemer. Alle apps virker, netbank, eboks osv. alt er godt😃

1480

30
14. september 2025 @ 16:06
Stormogul

Er der andre der oplever enorm varme på nyeste pb?

Min bliver i perioder så varm at lyset dæmper og lyser op igen. Det har jeg ikke oplevet ellers. 

3289

472
PallMei (Skribent)
14. september 2025 @ 16:22
Virtual Machine

Nej, men til gengæld oplever jeg problemer med det danske tastatur. Måske fordi jeg altid køre sort tema. Tasterne blive hvide og man kan ikke se bogstaverne. Det er sket flere gange og kun på det danske. Det engelske, som jeg også har installeret forbliver korrekt. Det er Apple's eget tastatur. Har andre tastatur installeret, men ikke aktiveret. 

1480

30
14. september 2025 @ 16:30
Stormogul

Det har jeg ikke oplevet, men forhåbentlig kommer der en opdatering i morgen på lanceringen, der retter op på de sidste fejl.