Til orientering Tidligere tråd.
Hej derude. Så er det sket igen. Af andre årsager fik jeg omdøbt det externe drev mit musikbibliotek ligger på fra "C. Musik MC" til "C. Musik (1TB / 6TB)". Sonos S2 kan nu ikke få forbindelse til mit musikbibliotek - som indtil min dumme ændring virkede upåklageligt. Sidst jeg havde et problem (november 2024) fik jeg det løst, men samme løsning virker ikke nu.
Jeg havde i dag en lille times support med Sonos, og det sluttede med, at de ikke har nogen løsning, andet, end at mit bibliotek (tæt på 1TB) skal ligge enten på computeren - der har jeg ikke plads - eller på et NAS-drev.
Efterfølgende havde jeg en lille halv time med Apple, og vi prøvede forskelligt, bl.a. at døbe drevet tilbage igen. Lige lidt hjalp det. Drevets navn er nu igen det oprindelige. På et tidspunkt får vi lidt kontakt, men det stopper - se vedhæftet.
Jeg kan sgutte undvære min musik, og da der ikke er plads på min computer (0,3TB til rådighed af 1TB), så måske bliver jeg nød til et NAS-drev, men det forstår jeg mig ikke meget på - har set lidt på nettet, men det virker forvirende. Kan I hjælpe.